احتمال بازگشت جک دورسی به توییتر برای همکاری با ایلان ماسک قوت گرفت - تکفارس 
احتمال بازگشت جک دورسی به توییتر برای همکاری با ایلان ماسک قوت گرفت - تکفارس 
احتمال بازگشت جک دورسی به توییتر برای همکاری با ایلان ماسک قوت گرفت - تکفارس 

احتمال بازگشت جک دورسی به توییتر برای همکاری با ایلان ماسک قوت گرفت

افشین نوری
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 12:17
توییت جک دورسی توییتر NFT

ایلان ماسک سرانجام بعد از کش‌وقوس‌های فراوان موفق به خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار شد و قرارداد آن احتمالا تا آخر امسال نهایی خواهد شد.

حالا سوالات زیادی درباره آینده این شرکت وجود دارد و حتی خیلی از کارکنان توبیتر نگران تعدیل نبرو در این شرکت بعد از سر کار آمدن ماسک هستند.

اما مهمترین سوال این است که بعد از تصاحب توییتر توسط ماسک چه کسی مدیرعامل این شرکت خواهد شد. آیا پاراگ آگراوال همچنان به کار خود ادامه خواهد داد یا اینکه جک دورسی برای دومین بار این منصب را اشغال خواهد کرد؟

از آنجائیکه خود ماسک صاحب دو شرکت اسپیس ایکس و تسلا است بعبد به نظر می‌رسد که بعد از تصاحب توییتر بتواند وقت زیادی در دفتر آن صرف کند. از طرف دیکر به نظر می‌رسد، آگراوال چندان مایل به ادامه مسئولی مدیرعاملی توییتر نیست، بنابراین ماسک ممکن است که او را از این سمت بردارد و به جای او دورسی را در منصب مدیرعاملی بنشاند.

جک دورسی سال کذسته از توییتر کتار رفت و هم‌اکنون مشغول فعالیت در زمینه بیتکوین است. اما نام او در روزهای اخیر به دفعات تکرار شده است و به نظر می‌رسد احتمال بازگشت او به توییتر بسیار بالاست. ضمن اینکه ماسک و دورسی روابط بسیار نزدیکی باهم دارند و سرمایه‌گذاری‌های مشترکی نیز در بخش مختلف داشته‌اند.

دیروز هم جک دورسی در واکنش به خرید توییتر توسط ایلان ماسک گفت که از این موضوع بسیار خوشحال است و فکر می‌کند که ماسک مورداعتمادترین فرد برای آینده توییتر است.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم در ماه‌های آینده چه اتفاقاتی در توییتر می‌افتد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید