اندروید ۱۳ فرآیند حذف سیم کارت های معمولی را تسریع خواهد بخشید - تکفارس 
اندروید ۱۳ فرآیند حذف سیم کارت های معمولی را تسریع خواهد بخشید - تکفارس 
اندروید ۱۳ فرآیند حذف سیم کارت های معمولی را تسریع خواهد بخشید - تکفارس 

اندروید ۱۳ فرآیند حذف سیم کارت های معمولی را تسریع خواهد بخشید

مهدی حلوائی
۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - 18:35
اندروید 13

گوگل در سیستم‌ عامل اندروید ۱۳ امکان اتصال گوشی‌ها به دو شبکه‌ی مختلف با استفاده از سیم کارت‌های الکترونیکی را ممکن خواهد کرد و همین موضوع باعث افزایش سرعت حذف سیم کارت‌های معمولی از گوشی‌های جدید خواهد شد.

در حالی که تا عرضه‌ی اندروید ۱۳ به بازار زمان زیادی باقی مانده اما تا به حال بسیاری از ویژگی‌های این سیستم‌عامل به بیرون درز پیدا کرده است. میشال رحمان، متخصص اندروید از بلاگ Esper، اخیراً با بررسی‌ کد بتای اندروید ۱۳ متوجه بهبود عملکرد سیم کارت‌های الکترونیکی در این سیستم عامل شده است. فناوری سیم کارت الکترونیکی، که در برخی از گوشی‌های موجود در بازار مورد استفاده قرار گرفته است، در حال حاضر نتوانسته تا به خوبی با سیم کارت‌های معمولی رقابت کند.

این نوع از سیم کارت‌ها اجازه‌ی استفاده‌ی همزمان از دو شبکه‌ی مختلف را به کاربر نداده و امکان استفاده‌ از دو عدد از آن‌ها در گوشی‌های اندرویدی وجود ندارد. این در حالی است که اپل این قابلیت را در آیفون ۱۳ ارائه داده و همین موضوع باعث شده تا گمانه‌زنی‌هایی در خصوص حذف شیار سیم کارت معمولی از نسخه‌ی بعدی گوشی‌های آیفون منتشر شود.

نظر شما در مورد سیستم عامل اندروید ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما گوگل باید چه قابلیت‌هایی را در نسخه‌ی بعدی اندروید ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید