طراحی و مشخصات کلیدی گوشی تاشوی ویوو ایکس فولد فاش شد - تکفارس 
طراحی و مشخصات کلیدی گوشی تاشوی ویوو ایکس فولد فاش شد - تکفارس 
طراحی و مشخصات کلیدی گوشی تاشوی ویوو ایکس فولد فاش شد - تکفارس 

طراحی و مشخصات کلیدی گوشی تاشوی ویوو ایکس فولد فاش شد

مهدی حلوائی
۹ فروردین ۱۴۰۱ - 10:21
ویوو ایکس فولد

قرار است تا اولین گوشی تاشوی شرکت ویوو یعنی ویوو ایکس فولد (Vivo X Fold) در تاریخ ۲۲ فروردین در کشور چین رونمایی شود. حالا ویوو رندرها و مشصخات کلیدی این گوشی را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده است.

تصاویر منتشرشده از ویوو ایکس فولد نشان می‌دهند که این گوشی همانند سایر گوشی‌های تاشوی موجود در بازار به سمت داخل تا می‌شود. ویوو در این گوشی از نمایشگر پانچ هول با لبه‌های منحنی استفاده کرده و یک محفظه‌ی مستطیلی شکل نیز فلش ال ای دی و دوربین‌های پشتی گوشی را درون خود جای داده است. همچنین کلید پاور و تنظیم صدای گوشی نیز در سمت چپ آن قرار دارد.

ویوو ایکس فولد از نمایشگر امولد E5 با وضوح +۲K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و هر دو نمایشگر داخلی و بیرونی آن نیز به یک حسگر اثر انگشت مجهز شده‌اند. تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نیز قلب تپنده‌ی این گوشی تاشو خواهد بود. گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی و ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶/۱۲ و ۵۱۲/۱۲ گیگابایتی اشاره داشته‌اند.

نظر شما در مورد ویوو ایکس فولد چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی توان رقابت با تاشوهای سامسونگ را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید