ویوو احتمالاً برند بعدی خواهد بود که از ۲۴ گیگابایت رم در گوشی پرچمدار خود استفاده می کند - تکفارس 
ویوو احتمالاً برند بعدی خواهد بود که از ۲۴ گیگابایت رم در گوشی پرچمدار خود استفاده می کند - تکفارس 
ویوو احتمالاً برند بعدی خواهد بود که از ۲۴ گیگابایت رم در گوشی پرچمدار خود استفاده می کند - تکفارس 

ویوو احتمالاً برند بعدی خواهد بود که از ۲۴ گیگابایت رم در گوشی پرچمدار خود استفاده می کند

افشین نوری
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - 09:13
ویوو

شرکت‌های چینی مانند ردمی و وان پلاس اخیراً گوشی‌های هوشمند پیشرفته‌ای مثل ردمی K60 اولترا و وان پلاس Ace 2 پرو معرفی کرده‌اند که مجهز به سخت‌افزار پیشرفته و رم ۲۴ گیگابایتی هستند. حالا به نظر می‌رسد ویوو هم قصد دارد به این جمع بپیوندد.

طبق گزارش جدید DCS، یک گوشی آینده برند iQOO که زیرمجموعه ویوو است احتمالا دارای ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی همچنین از یک صفحه‌نمایش ۱.۵K تا ۲K و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره خواهد برد.

احتمالا گوشی iQOO 12 محتمل‌ترین گزینه برای ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی است. با توجه به اینکه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در ماه اکتبر معرفی خواهد شد، انتظار می‌رود که iQOO 12 در سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ رونمایی شود.

گوشی iQOO 12 احتمالا مجهز به صفحه نمایش ۲K AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز خواهد بود و همچنین از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H، رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 استفاده خواهد کرد.

طبق شایعات، iQOO 12 شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد، بنابراین ظرفیت باتری آن ممکن است بیش از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت باشد.

در ضمن، گوشی تاشو بعدی ویوو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در نیمه دوم ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. طبق شایعات، میکس فولد ۳ مجهز به یک دوربین پریسکوپ و بدنه ضدآب خواهد بود. هنوز استاندارد ضدآب آن مشخص نیست و احتمالا بعد از اتمام تست نهایی دستگاه مشخص خواهد شد. 

گوشی میکس فولد ۲ اخیرا با فناوری شارژ سریع ۶۷ معرفی شد و ظاهرا شیائومی از همین فناوری در میکس فولد ۳ هم استفاده خواهد کرد. با این حال، این گوشی به احتمال زیاد از شارژ بی‌شیم و شارژ معکوس بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. 

میکس فولد ۳ در مقایسه با فولد ۲ نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود و باید ببینیم سایر مشخصات آن چگونه خواهد بود. ویوو سال گذشته گوشی ایکس فولد را با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی کرده بود.

این گوشی مجهز به یک نمایشگر خارجی ۶.۵۳ اینچی AMOLED و یک نمایشگر داخلی تاشو ۸.۰۳ اینچی AMOLED E5 با رزولوشن ۲۲۰۰x ۱۸۰۰ پیکسل بود و هر دو نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کردند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید