مشخصات تراشه پیکسل ۶a در بنچمارک گیک بنچ فاش شد - تکفارس
مشخصات تراشه پیکسل ۶a در بنچمارک گیک بنچ فاش شد - تکفارس
مشخصات تراشه پیکسل ۶a در بنچمارک گیک بنچ فاش شد - تکفارس

مشخصات تراشه پیکسل ۶a در بنچمارک گیک بنچ فاش شد

مهدی حلوائی
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - 17:58
گوگل پیکسل 6a

گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی گوشی پیکسل ۶a در ماه می سال جاری میلادی اشاره داشته‌اند و حالا امروز این میان‌رده‌ی جدید گوگل در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد.

گوگل پیکسل ۶a موفق شد تا در آزمایش‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک بنچ ۵ به ترتیب نمرات ۱۰۵۰ و ۲۸۳۳ را دریافت کند. این گوشی از تراشه‌‌ای هشت‌هسته‌ای بهره برده که شامل دو هسته‌ با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز، دو هسته با فرکانس ۲.۲۵ گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز و تراشه‌ی گرافیکی Mali-G76 می‌شود. این اطلاعات نشان می‌دهند که گوگل در پیکسل ۶a از تراشه‌ی اختصاصی تنسور، استفاده کرده است. اطلاعات گیک بنچ همچنین استفاده‌ی این گوشی از رم ۶ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را تایید کرده‌اند.

گوگل پیکسل 6a

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، پیکسل ۶a از نمایشگر اولد ۶.۲ اینچی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX355، دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX363 و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX386 بهره خواهد برد. در حال حاضر جزئیات قیمت این گوشی منتشر نشده است.

نظر شما در مورد پبکسل ۶a چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی عملکرد موفقی در بازار گوشی‌های میان‌رده خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید