آیفون SE 3 سرانجام وارد مرحله تولید انبوه شد - تکفارس 
آیفون SE 3 سرانجام وارد مرحله تولید انبوه شد - تکفارس 
آیفون SE 3 سرانجام وارد مرحله تولید انبوه شد - تکفارس 

آیفون SE 3 سرانجام وارد مرحله تولید انبوه شد

افشین نوری
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - 16:29
آیفون SE 3

طبق اخباری که امروز منتشر شده است، اپل تولید انبوه گوشی میان‌رده آیفون SE 3 را شروع کرده است و احتمالا در اواسط یا اواخر ماه مارش شاهد عرضه آن خواهیم بود. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست اما تفاوت قیمتی زیادی با مدل قبلی خود نخواهد داشت.

مهمترین ویژگی آیفون SE 3 این خواهد بود که مجهز به تراشه A15 اپل خواهد بود و از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد. شرکت فاکسکان به‌عنوان شریک تجاری اپل و مونتاژکننده آیفون SE 3 ظاهرا برای تولید انبوه این گوشی، از اوایل ماه جاری میلادی شروع به استخدام نیروی کار در کارخانه خود در Zhengzhou چین کرده است. این افراد به‌طور موقتی و برای مدت یک ماه استخدام شده‌اند و حقوق نسبتا خوبی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

مطالب مرتبط:

 طبق اسناد منتشرشده در پایگاه داده‌های کمیسیون اقتصادی اوراسیا، اپل در حال ساخت سه مدل آیفون SE به نام‌های A2595 ،A2783 و A2784 است و در واقع می‌توان گفت که این‌های نسخه‌های مختلف آیفون SE 3 هستند که ممکن است یکی از آن‌ها دارای نمایشگر تمام‌صفحه باشد.

آیفون SE 3

طبق شایعات، آیفون SE 3 در صورت معرفی، ارزان آیفون ۵G دنیا خواهد بود و همانطور که می‌دانید آیفون SE فعلی که آیفون (SE (2020 نام دارد از تراشه قدیمی A13 بایونیک اپل بهره می‌برد و اصلا قابل مقایسه با A15 بایونیک نخواهد بود. آیفون SE 3 در ضمن مجهز به یک نمایشگر ۴.۷ اینچی، سنسور اثرانگشت تاچ آیدی و یک دوربین در پشت خود خواهد بود. اگر شایعات موجود درست باشند، قیمت پایه آیفون SE 3 برابر با ۳۹۹ دلار خواهد و مدل تما‌م‌صفحه آن ممکن است قیمتی بالاتر از این داشته باشد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این شایعات تا چه حد درست خواهند بود؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید