رندرهای مفهومی گلکسی زد فولد ۴ منتشر شد - تکفارس 
رندرهای مفهومی گلکسی زد فولد ۴ منتشر شد - تکفارس 
رندرهای مفهومی گلکسی زد فولد ۴ منتشر شد - تکفارس 

رندرهای مفهومی گلکسی زد فولد ۴ منتشر شد

مهدی حلوائی
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - 13:51
گلکسی زد فولد 4

ورود شرکت‌های هوآوی و اوپو به بازار گوشی‌های تاشو باعث شد تا این بخش از بازار گوشی‌های هوشمند از انحصار شرکت سامسونگ خارج شود اما با این وجود، به‌نظر می‌رسد که این غول فناوری کره‌ای از همین حالا مراحل طراحی و ساخت گلکسی زد فولد ۴ را آغاز کرده است.

حالا برخی از طراحان مشهور گوشی‌های هوشمند، رندرهایی از این گوشی را منتشر کرده‌اند و ظاهراً تمام این رندرها با الهام‌ از گلکسی S22 اولترا طراحی شده‌اند. گلکسی S22 اولترا پرچمدار جدید سامسونگ بوده که دارای سخت‌افزار قدرتمندی می‌باشد و از این رو، استفاده از سخت‌افزار و طراحی مشابه این گوشی در گلکسی زد فولد ۴ نیز منطقی به‌نظر می‌رسد.

گلکسی زد فولد 4

رندر متشرشده توسط بن گسکین (Ben Geskin)، طراحی مشابه گلکسی زد فولد ۴ و نسخه‌ی پیشین آن را نشان می‌دهد. با این وجود، بخش دوربین‌های پشتی این گوشی هیچ شباهتی به گلکسی زد فولد ۳ نداشته و تقریباً مشابه دوربین‌های گلکسی S22 اولترا است. رندرهای منتشرشده توسط Apple Lab نیز مشابه همین رندرها بوده و تنها تعداد دوربین‌های پشتی گلکسی زد فولد ۴ در این رندرها سه عدد است.

گلکسی زد فولد 4

توجه داشته باشید که سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی را در خصوص نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود منتشر نکرده و رندرهای منتشرشده تنها در حد حدس و گمانه‌زنی می‌باشند. بر اساس گزارش‌های قبلی، گلکسی زد فولد ۴ در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

گلکسی زد فولد 4

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشوی سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما آیا این شرکت در سال ۲۰۲۲ نیز به سلطه‌ی خود بر این بخش از بازار ادامه خواهد داد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید