۱۰ ابداع برتر سامسونگ در گوشی های سری گلکسی - تکفارس 
۱۰ ابداع برتر سامسونگ در گوشی های سری گلکسی - تکفارس 
۱۰ ابداع برتر سامسونگ در گوشی های سری گلکسی - تکفارس 

۱۰ ابداع برتر سامسونگ در گوشی های سری گلکسی

مهدی حلوائی
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - 18:35
سامسونگ گلکسی S

در حالی که تا رونمایی رسمی از گوشی‌های سری گلکسی S22 کمتر از ۱ ساعت باقی مانده است، سامسونگ حالا لیستی از بهترین ابداع‌های خود در گوشی‌های سری گلکسی را منتشر کرده است.

گلکسی S اولین گوشی هوشمندی بود که از نمایشگر امولد بهره می‌برد و سامسونگ پس از عرضه‌ی این گوشی، از نمایشگرهای بهتر با رزولوشن بالاتر، نرخ تازه‌سازی بهتر و سایز بزرگ‌تر در گوشی‌های بعدی خود استفاده کرد. گوشی گلکسی نوت نیز به‌لطف نمایشگر ۵.۳ اینچی و امولد و همچنین پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen به یکی از برترین ابداع‌های شرکت سامسونگ تبدیل شد. اولین نسخه از قلم S Pen از ۲۵۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کرد و حالا قرار است که گوشی گلکسی S22 اولترا نیز از قلم هوشمند جدید این شرکت پشتیبانی کند.

سامسونگ گلکسی نوت

سامسونگ ناکس (Knox) برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ و در گوشی گلکسی نوت ۳ به عنوان فریمورک امنیتی گوشی‌های سامسونگ معرفی شد که از این گوشی‌ها در برابر بدافزارها دفاع کرده و همزمان اطلاعات کاربران را نیز رمزگذاری می‌کرد. گوشی گلکسی S5 اولین گوشی شرکت سامسونگ بود که تایدیه‌ی IP را دریافت کرده بود. این گوشی که در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده بود، موفق به دریافت تاییدیه‌ی IP67 شد و در برابر آب و گرد و خاک مقاوم بود. سامسونگ از آن زمان در تمام گوشی‌های پرچمدار و حتی برخی از گوشی‌های میان‌رده‌ی خود مقاومت IP68 را ارائه داده است.

سامسونگ ناکس

سامسونگ پی (Pay)، حسگر دوئال پیکسل سری گلکسی S7، رابط کاربری One UI و گوشی‌های تاشوی سری گلکسی زد در جایگاه‌های بعدی لیست برترین ابداعات سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی قرار دارند.

سامسونگ گلکسی S7

نظر شما در مورد گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما این شرکت باید چه ویژگی‌های جدیدی را در گوشی‌های پرچمدار جدید خود ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید