پخش زنده رویداد آنپک ۲۰۲۲ سامسونگ از تکفارس – ساعت ۱۸:۳۰ - تکفارس 
پخش زنده رویداد آنپک ۲۰۲۲ سامسونگ از تکفارس – ساعت ۱۸:۳۰ - تکفارس 
پخش زنده رویداد آنپک ۲۰۲۲ سامسونگ از تکفارس – ساعت ۱۸:۳۰ - تکفارس 

پخش زنده رویداد آنپک ۲۰۲۲ سامسونگ از تکفارس – ساعت ۱۸:۳۰

افشین نوری
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - 07:53
رویداد آنپک ۲۰۲۲

سامسونگ سرانجام قرار است امروز در رویداد آنپک ۲۰۲۲ خود از سری گلکسی S22 خود در کنار سری گلکسی تب S8 و چند محصول دیگر رونمایی کند. حالا سوال اینجاست که این رویداد را چگونه تماشا کنیم. ما در ادامه سعی خواهیم کرد همه راه‌های ممکن را به شما پیشنهاد کنیم و در ضمن این نکته را به شما بگوییم که رویداد امروز از طریق دنیای مجازی متاورس هم برگزار خواهد شد.

زمان شروع رویداد کی است؟

رویداد امروز سامسونگ حوالی ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران شروع خواهد شد و همانطور که گفته شد محصولات متنوعی در این مراسم معرفی خواهند شد و احتمالا چند ساعتی این مراسم به طول خواهد کشید.

از کجا رویداد را تماشا کنیم؟

وب سایت سامسونگ

اولین جایی که شما می‌توانید برای تماشای رویداد آنپک ۲۰۲۲ سامسونگ مراجعه کنید وب سایت خود این شرکت است. در ضمن، نیوز روم سامسونگ نیز از همان ساعت ۱۸:۳۰ اخبار مرتبط با این رویداد را پوشش خواهد داد و شما از آنجا نیز به‌طور لحظه‌ای می‌توانید مراسم را پیگیری کنید.

یوتیوب

جای بعدی که می‌توانید به آنجا مراجعه کنید کانال سامسونگ در یوتیوب است. سامسونگ مراسم امروز خودش را از این کانال به‌طور زنده پخش خواهد کرد و قبل از شروع مراسم نیز احتمالا لایو استریم مربوط به این رویداد را به کانال خود اضافه خواهد کرد.

متاورس

همانطور که گفته شد سامسونگ رویداد امروز خود را از طریق متاورس نیز برگزار خواهد کرد. این برای اولین بار است که چنین اتفاقی می‌افتد و کاربران برای این منظور باید به فضای مجازی Samsung 837X در “Decentraland” مراجعه کنند. در این فضای مجازی، رویداد آنپک ۲۰۲۲ به‌صورت دو بعدی پخش خواهد شد و کاربران علاوه بر خود مراسم خواهند توانست اتفاقات دیگری را نیز در آنجا تجربه کنند.

رویداد آنپک ۲۰۲۲

البته سامسونگ گفته است کسانی که به‌صورت مهمان در این فضای مجازی شرکت می‌کنند، قادر به تجربه کامل همه موارد فوق نخواهند بودد و فقط در صورتی که از طریق کیف پول MetaMask اعتبار بخرند قادر به این کار خواهند بود. در هر حال، هنوز مشخص نیست که کیفیت تماشای رویداد امروز در این دنیای مجازی مذکور چگونه خواهد بود.

جاهای دیگری که می‌توانید رویداد آنپک ۲۰۲۲ سامسونگ را تماشا کنید

شما علاوه بر سه گزینه فوق می‌توانید از طریق گزینه‌های زیر نیز به تماشای رویداد امروز سامسونگ بنشینید:

  • فیس بوک
  • توییتر
  • تیک تاک
  • توییچ
  • آمازون لایو
  • ردیت

ما نیز این مراسم را به طور زنده پوشش خواهیم داد و بنابراین اگر نظر یا پیشنهادی داشتید حتما در زیر این پست ما را در جریان بگذارید تا مراسم را به‌طور هرچه بهتر و باکیفیت‌تر پخش کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید