ویدیویی از نسخه جدید سایبرتراک منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس
ویدیویی از نسخه جدید سایبرتراک منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس
ویدیویی از نسخه جدید سایبرتراک منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس

ویدیویی از نسخه جدید سایبرتراک منتشر شد [تماشا کنید]

مهدی حلوائی
۵ بهمن ۱۴۰۰ - 10:07
سایبرتراک

تسلا حدود دو سال پیش از پیک‌آپ تمام‌برقی سایبرتراک رونمایی کرد اما از آن زمان تا به حال هنوز مراحل تولید انبوه این خودرو آغاز نشده است. حالا ویدیویی از نسخه‌ی جدید این خودرو در فضای مجازی منتشر شده که ورود آن به کارخانه‌ی گیگا آستین در تگزاس را نشان می‌دهد.

این نسخه‌ از سایبرتراک، که با پسوند آلفا شناخته می‌شود، از طراحی متفاوتی نسبت به نسخه‌ی معرفی‌شده در سال ۲۰۱۹ بهره برده‌ است. در نسخه‌ی اولیه‌ی سایبرتراک خبری از آینه‌ بغل نبود اما بر اساس قوانین ایالات متحده آمریکا، استفاده از آینه‌ بغل در خودروها ضروری است و حالا دو آینه‌ در قسمت‌های کناری نسخه‌ی جدید این خودرو مشاهده می‌شود. سایبرتراک آلفا همچنین از یک تیغه‌ی برف‌ پاک کن بزرگ در سمت راست شیشه‌ی جلویی بهره برده و سایز کلی آن نیز نسبت به قبل کوچک‌تر است. نبود دستگیره‌ی درب در این خودرو کماکان همانند گذشته جلب توجه می‌کند.

تسلا برای ساخت خودروی سایبرتراک مشکلات متعددی را پشت سر گذاشت و عرضه‌ی آن را چندین بار به تعویق انداخت اما به‌نظر می‌رسد که در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از نسخه‌ی جدید این خودرو خواهیم بود. با این وجود، عرضه‌ی این خودرو به بازار احتمالاً در سال ۲۰۲۳ انجام خواهد شد.

نظر شما در مورد نسخه‌ی جدید سایبرتراک چیست؟ به‌نظر شما کدام نسخه‌ی این خودرو از طراحی جذاب‌تری برخوردار است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید