تیک تاک قابلیت اشتراک پولی را برای خالقان محتوا ارائه می کند - تکفارس 
تیک تاک قابلیت اشتراک پولی را برای خالقان محتوا ارائه می کند - تکفارس 
تیک تاک قابلیت اشتراک پولی را برای خالقان محتوا ارائه می کند - تکفارس 

تیک تاک قابلیت اشتراک پولی را برای خالقان محتوا ارائه می کند

افشین نوری
۲ بهمن ۱۴۰۰ - 08:55
تیک تاک

تیک تاک دیروز اعلام کرد که قابلیت اشتراک پولی را به‌زودی به پلتفرم خود اضافه می‌کند. به این ترتیب، خالقان محتوا قادر به کسب درآمد از ویدیوهای خود خواهند بود.

هنوز مشخص نیست که این قابلیت دقیقا چه زمانی ارائه خواهد شد، اما تیک تاک گفته است که در حال تست آن است و در صورت موفقیت‌آمیز بودن اقدام به عرضه عمومی آن خواهد کرد. تیک تاک اخیرا قابلیت‌های خوبی را برای کسب درآمد خالقان محتوا معرفی کرده است که یکی از آن‌ها قابلیت Creator Next hub با ابزارهای مختلف درآمدزایی است.

مطالب مرتبط:

ما هنوز نمی‌دانیم که نحوه انجام پرداخت‌ها در تیک تاک چگونه خواهد بود، اما آنچه مسلم است این است که تیک تاک مزیت‌های بسیار زیادی نسبت به رقبای خود در ارائه محتوا به کاربران دارد؛ بنابراین خالقان محتوا در تیک تاک راحت‌تر خواهند توانست به مشتریان خود دسترسی داشته باشند و محتواهای خود در اختیار آن‌ها قرار دهند. البته خود خالقان محتوا نیز برای جذب مشتری باید بتوانند محتواهای جذابی تولید کنند تا کاربران برای تماشای آن‌ها ترغیب به پرداخت پول بشوند.

بد نیست بدانید که اینستاگرام نیز به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت مشابهی ارائه بکند. طبق گفته اینستاگرام، کاربران با پرداخت ماهانه ۰.۹۹ دلار تا ۹.۹۹ دلار قادر به تماشای محتواهای انحصاری شامل استوری‌ها و ویدیوهای لایو خواهند بود. ظاهرا برای این منظور، خالقان محتوا یک برچسب صورتی رنگ در کنار پروفایل خود خواهند داشت تا از سایر کاربران متمایز گردند.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که رقابت این غول‌های فناوری درنهایت به کجا ختم می‌شود و کدامیک از آن‌ها عملکرد بهتری در این زمینه خواهدد داشت.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید