ویدیوهای تیک تاک به رستوران‌ها و باشگاه‌های بدنسازی می‌آید - تکفارس 
ویدیوهای تیک تاک به رستوران‌ها و باشگاه‌های بدنسازی می‌آید - تکفارس 

ویدیوهای تیک تاک به رستوران‌ها و باشگاه‌های بدنسازی می‌آید

افشین نوری
۱۷ دی ۱۴۰۰ - 09:38
تیک تاک

سرویس اتمسفر (Atmosphere) که یک سرویس استریم تلویزیون برای کسب‌کارهایی مانند رستوران‌ها و باشگاه‌های بدنسازی است اعلام کرده است که با تیک تاک برای پخش ویدیوهای منتخب برای کسب‌وکارهای مذکور همکاری خواهد کرد.

دن پاژ (Dan Page) از مدیران تیک تاک گفته است:

ما برای همکاری با اتمسفر بسیار هیجان‌زده هستیم و تلاش ما این است که لذت تماشای ویدیوهای تیک تاک را برای همه مردم و برای همه کسب‌کارها فراهم بکنیم.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر، سرویس استریم اتمسفر برای بیش از ۱۹ هزار کسب‌کار در دنیا محتوا پخش می‌کند که این کسب‌وکارها شامل زستوران‌ها، باشگاه‌ها و مطب دکترها می‌شوند. این سرویس همچنین با رستوران‌‌های Westin، Taco Bell و Texas Roadhouse همکاری نزدیکی دارد.

لئو رسینگ، مدیرعامل اتمسفر، گفته است:

ما به‌طور پیوسته به توسعه پلتفرم استریم خود ادامه می‌هیم و همکاری ما با کسب‌کارهای مختلف یک بازی برد-برد برای همه است و حتی تبلیغ‌کنندگانی نیز که دسترسی زیادی به مشتریان ندارند می‌توانند از این موضوع نفع ببرند.

بد نیست بدانید که سرویس اتمسفر هم‌اکنون بیش از ۶۴ کانال تلویریونی دارد و انواع متنوعی از محتواهای سرگرم‌کننده مانند مسابقات ورزشی و رویدادهای هنری را برای مشتریان خود پخش می‌کند. به گفته اتمسفر، تعداد بازدیدهای این سرویس در هر ماه بیش از ۲۰ میلیون مورد است که واقعا رقم قابل‌توجهی برای یک سرویس پولی محسوب می‌شود.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید