طراحی گوگل پیکسل فولد در بتای اندروید ۱۲L فاش شد - تکفارس
طراحی گوگل پیکسل فولد در بتای اندروید ۱۲L فاش شد - تکفارس
طراحی گوگل پیکسل فولد در بتای اندروید ۱۲L فاش شد - تکفارس

طراحی گوگل پیکسل فولد در بتای اندروید ۱۲L فاش شد

مهدی حلوائی
۲۴ دی ۱۴۰۰ - 10:41
گوگل پیکسل فولد

گوگل مدتی است که روی ساخت گوشی تاشوی اختصاصی خود کار می‌کند و گفته می‌شود که نام این گوشی پیکسل فولد خواهد بود. در حالی که تا به حال شایعات زیادی در رابطه با این گوشی منتشر شده است اما گوگل هنوز به‌صورت رسمی این گوشی را معرفی نکرده است. حالا انیمیشنی به بتای جدید اندروید ۱۲L اضافه شده که گوشی نمایش‌داده‌شده در آن شباهت زیادی به گوشی‌های تاشو دارد.

این انیمیشن گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که به جای نمایشگرهای معمولی از یک نمایشگر تاشوی بزرگ استفاده می‌کند و همچنین شیار سیم‌کارت آن در قسمت پایینی و کلید تنظیم صدای آن نیز در سمت راست قرار دارد. بر اساس این انیمیشن، به‌نظر می‌رسد که طراحی گوگل پیکسل فولد مشابه گوشی تاشوی اوپو فایند N خواهد بود و شباهتی به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ نخواهد داشت.

گوگل پیکسل فولد

در صورتی که گمانه‌زنی‌های قبلی صحت داشته باشند، گوگل پیکسل فولد از دوربین‌های ضعیف‌تری نسبت به پیکسل ۶ بهره خواهد برد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی به تراشه‌ی گوگل تنسور، ۱۲ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد شد. گزارش‌های قبلی به عرضه‌ی این گوشی با قیمتی بین ۱.۵۰۰ تا ۱.۸۰۰ دلار اشاره داشته‌اند.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشو چیست؟ به‌نظر شما گوگل در این بخش از بازار توان رقابت با سامسونگ را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید