توضیحات ایلان ماسک در خصوص تصادف خودروی تسلا در پاریس - تکفارس
توضیحات ایلان ماسک در خصوص تصادف خودروی تسلا در پاریس - تکفارس
توضیحات ایلان ماسک در خصوص تصادف خودروی تسلا در پاریس - تکفارس

توضیحات ایلان ماسک در خصوص تصادف خودروی تسلا در پاریس

مهدی حلوائی
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - 14:58
خودروی تسلا مدل 3

تصادف چند روز پیش خودروی تسلا مدل ۳ در پاریس که یک کشته و ۲۰ زخمی به جای گذاشت، موجب شد تا بار دیگر امنیت خودروهای خودران زیر سوال برود. راننده‌ی این خودرو اعلام کرد که او نقشی در این تصادف نداشته و مشکل فنی خودرو باعث شده تا سرعت آن هنگام ترمز به جای کاهش، افزایش پیدا کند.

در حال حاضر هنوز علت اصلی این تصادف مشخص نشده است اما تحقیقات اولیه، نقص فنی خودرو در زمان تصادف را رد کرده‌اند. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که خودرو هنگام تصادف در حالت خودران بوده و یا این‌که راننده آن را کنترل می‌کرده است. ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، در خصوص این تصادف اعلام کرد که او در خصوص سیستم‌ خودران خودروهای تسلا و امنیت آن‌ها کاربران را فریب نداده است و در واقع هیچ مدیر عامل دیگری به اندازه‌ی او به امنیت کاربران اهمیت نمی‌دهد.

تصادف خودروی تسلا

ایلان ماسک همچنین در مصاحبه‌ی خود به رتبه‌ی بالای خودروهای تسلا از نظر امنیت اشاره کرد و استفاده‌ی ناسا از راکت‌های شرکت اسپیس ایکس برای ارسال فضانوردان به فضا را دلیلی محکم برای توجه این شرکت به امنیت کاربران دانست.

نظر شما در مورد خودروهای شرکت تسلا چیست؟ به‌نظر شما آیا تصادف چند روز پیش خودروی تسلا مدل ۳ تاثیری بر فروش خودرهای این شرکت خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید