شیائومی فناوری باتری موبایلی جدید خود را معرفی کرد - تکفارس
شیائومی فناوری باتری موبایلی جدید خود را معرفی کرد - تکفارس
شیائومی فناوری باتری موبایلی جدید خود را معرفی کرد - تکفارس

شیائومی فناوری باتری موبایلی جدید خود را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - 16:11
باتری جدید شیائومی

شیائومی در پستی کوتاه در ویبو از فناوری باتری جدید خود رونمایی کرد. به‌ادعای شیائومی، در ساخت این باتری نسبت به باتری‌های قبلی از ۳ برابر سیلیکون بیشتر استفاده شده و فضای آن نیز افزایش قابل توجهی داشته است.

فضای باتری جدید شیائومی ۱۰ درصد بیشتر از باتری‌های قبلی این شرکت بوده و با هر بار شارژ تا ۱۰۰ دقیقه بیشتر دوام می‌آورد. همچنین در طراحی پوشش این باتری نیز از فناوری جدیدی استفاده شده که موجب افزایش فضای باتری شده است. ماژول محافظ مدار این باتری نیز در زاویه‌ی ۹۰ درجه قرار گرفته تا فضای کمتری از باتری اشغال شود.

باتری جدید شیائومی

علاوه بر این، شیائومی در باتری جدید خود از تراشه‌ای استفاده کرده که با اتکا بر الگوریتم‌هایی خاص، سلامت و عمر سلول‌های باتری را افزایش می‌دهد و از شارژشدن بیش از حد باتری جلوگیری می‌کند. این باتری همچنین به حسگرهای مخصوصی مجهز شده که دمای باتری را کنترل کرده و از گرم‌شدن آن پیشگیری می‌کنند. قرار است که تولید انبوه این باتری از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز شود.

نظر شما در مورد باتری جدید شیائومی چیست؟ به‌نظر شما این باتری می‌تواند برگ برنده‌ی گوشی‌های شیائومی در برابر پرچمداران شرکت‌های دیگر باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید