ردمی نوت ۱۱ ۴G معرفی شد؛ یک ردمی نوت ۱۰ با یک دوربین کمتر - تکفارس 
ردمی نوت ۱۱ ۴G معرفی شد؛ یک ردمی نوت ۱۰ با یک دوربین کمتر - تکفارس 
ردمی نوت ۱۱ ۴G معرفی شد؛ یک ردمی نوت ۱۰ با یک دوربین کمتر - تکفارس 

ردمی نوت ۱۱ ۴G معرفی شد؛ یک ردمی نوت ۱۰ با یک دوربین کمتر

افشین نوری
۴ آذر ۱۴۰۰ - 12:27
ردمی نوت ۱۱ 4G

ردمی، برند فرعی شیائومی، ماه گذشته سری ردمی نوت ۱۱ را در چین معرفی کرد که شامل سه مدل نوت ۱۱ استاندارد، ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس می‌شد. حالا این شرکت، عضو دیگری به این سری اضافه کرده است که ردمی نوت ۱۱ ۴G نام دارد.

با این‌حال، مشخصات این گوشی نشان می‌دهد که ما در اصل با یک گوشی ردمی نوت ۱۰ ولی با یک دوربین کمتر مواجه هستیم. به این‌ترتیب، ردمی نوت ۱۱ ۴G، مثل ردمی نوت ۱۰، مجهز به تراشه هلیو G88 و یک نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود.

مطالب مرتبط:

این گوشی همچنین از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در داخل سوراخ هول پانچ و سه دوربین در پشت خود بهره خواهد برد. این سه دوربین شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی فاقد دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی است.

سایر مشخصات ردمی نوت ۱۱ ۴G شامل حسکر اثرانگشت کناری، درگاه USB-C، اسپیکرهای استریو، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و فناوری IR بلستر می‌شود.

انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۸ وات تامین خواهد کرد که امکان شارژ معکوس آن با سرعت ۹ وات هم وجود خواهد داشت.

ردمی نوت ۱۱ ۴G در سه رنگ مختلف و دو ترکیب حافظه متفاوت عرضه خواهد شد و قیمت آن برای نسخه‌های ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی به‌ترتیب ۱۵۵ و ۱۷۰ دلار خواهد بود. این گوشی قرار است از تاریخ ۱ دسامبر در چین به فروش برسد و درباره عرضه جهانی آن هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید