بزرگ ترین تغییر، پیمایش مداوم به گوگل اضافه شد- تکفارس  
بزرگ ترین تغییر، پیمایش مداوم به گوگل اضافه شد- تکفارس  
بزرگ ترین تغییر، پیمایش مداوم به گوگل اضافه شد- تکفارس  

بزرگ ترین تغییر گوگل روی موبایل؛ پیمایش مداوم به گوگل اضافه شد

مهدی ملکی
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - 10:49
جست و جوی گوگل روی موبایل

شبکه‌های اجتماعی با پیمایش مداوم غریبه نیستند. شما باید در شبکه‌های اجتماعی فارغ از پلتفرم مثل اینستاگرام، توییتر یا فیس بوک پشت سر هم به پیمایش ادامه دهید تا محتوای جدید در اختیارتان قرار بگیرد. این یک راه حساب شده برای جذب شما به این اپلیکیشن‌ها است که موتورهای جست‌وجو مانند گوگل هم به آن علاقه نشان داده‌اند.

به این ترتیب نه تنها این علاقه این بار جدی گرفته شده است بلکه ظاهراً گوگل نیز به زودی به جمع استفاده کنندگان از این روند خواهد پیوست. این شرکت به تازگی اظهار کرده است که شما با پیمایش مداوم و بی‌نهایت روی موبایل تجربه ملموس و یکپارچه‌تری را پشت سر خواهید گذاشت.

با توجه به توضیحات موجود در بلاگ رسمی گوگل، احتمالاً طی پیمایش مداوم در عوض نمایش نتایج صفحه دوم، نتایج مرتبط با جست‌وجو و سوالاتی که احتمالاً در ذهن کاربر نقش بسته است، نمایش داده خواهند شد.

اکنون دیگر همه به خوبی می‌دانند که اگر در صفحه دوم یا سوم نتایج گوگل قرار بگیرند، هرگز نمی‌توانند بازدیدی را از طریق کاربران این موتور جست‌وجو به سایت خود جذب کنند.

بنابراین گوگل قصد دارد این رویه را تغییر دهید. به محض این که به انتهای صفحه اول برسید، نتایج مرتبط به صورت خودکار بارگذاری و نمایش داده خواهند شد. به این صورت نه تنها شما اطلاعات مرتبط بیشتری را مشاهده می‌کنید، بلکه سایت‌هایی که در نتایج پایین‌تری نمایش داده می‌شوند هم فرصت دیده شدن را به دست می‌آورند.

طبق گفته گوگل افرادی که به دنبال اطلاعات اضافی و بیشتری هستند، تمایل به مرور نتایج تا صفحه چهارم هستند. به لطف این به‌روزرسانی جدید، کاربران موبایل بدون استفاده از گزینه See More می‌توانند این کار را انجام دهند. از امروز این اتفاق برای بیشتر نتایج انگلیسی جست‌وجو رخ می‌دهد. نظر شما چیست؟ به نظرتان این تغییر برای پادشاه موتورهای جست‌وجو چه عواقبی خواهد داشت؟

منبع: Digital Trends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید