۷ معرفی مهم در رویداد سرفیس مایکروسافت - تکفارس 
۷ معرفی مهم در رویداد سرفیس مایکروسافت - تکفارس 

۷ معرفی مهم در رویداد سرفیس مایکروسافت

مهدی حلوائی
۱ مهر ۱۴۰۰ - 10:55
مایکروسافت سرفیس ۸ پرو

مایکروسافت در رویداد سرفیس روز گذشته‌ محصولات جدیدی از جمله سرفیس پرو ۸ با طراحی جدید، سرفیس دوئو ۲ مجهز به دوربین و لپ تاپ پرچمدار جدید خود را معرفی کرد. در این بخش به معرفی مهم‌ترین تغییرات ایجادشده در محصولات معرفی‌شده‌ی مایکروسافت در این رویداد خواهیم پرداخت.

مطالب مرتبط:

طراحی جدید سرفیس پرو ۸

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۸ از طراحی جدیدی که شامل لبه‌های باریک‌تر، صفحه نمایش لمسی ۱۳ اینچی و دو درگاه تاندربولت ۴ می‌شود، بهره می‌برد. این تبلت همچنین از قلم جدید سرفیس اسلیم پن ۲ پشتیبانی خواهد کرد.

مایکرسافت سرفیس لپ تاپ استودیو

استفاده از لولا در پشت نمایشگر سرفیس لپ تاپ استودیو

جدیدترین لپ تاپ پرچمدار مایکروسافت با نام سرفیس لپ تاپ استودیو در پشت صفحه نمایش خود از لولایی بهره برده که به شما امکان خم‌کردن صفحه نمایش برای کنترل آسان‌تر آن را می‌دهد.

مایکروسافت سرفیس دوئو ۲

پشتیبانی سرفیس دوئو ۲ از دوربین و فناوری ۵G

مایکروسافت بسیاری از ویژگی‌های درخواستی کاربران مانند پشتیبانی از شبکه‌های ۵G و دوربین را به گوشی سرفیس دوئو ۲ اضافه کرده است. این گوشی همچنین به صفحه‌ی جدیدی به نام Glance Bar مجهز شده که با بستن گوشی، اطلاعاتی مانند زمان و میزان شارژ باقی‌مانده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مایکروسافت سرفیس اسلیم پن 2

بازخورد لمسی قلم سرفیس اسلیم پن ۲

مایکروسافت در رویداد جدید خود از قلم سرفیس اسلیم پن ۲ (Surface Slim Pen 2) رونمایی کرد. این قلم هوشمند به قابلیت بازخورد لمسی مجهز شده و تجریه‌ی بهتری را برایتان به ارمغان می‌آورد.

مایکروسافت سرفیس گو 3

استفاده سرفیس گو ۳ از تراشه اینتل

لپ تاپ اقتصادی سرفیس گو ۳ به تراشه‌‌های شرکت اینتل مجهز خواهد شد.

کیت Surface Adaptive

قابلیت‌های جدید Surface Adaptive Kit

کیت جدید Surface Adaptive Kit شامل برچسب‌ها و نشانگر درگاه‌هایی می‌شود که شما می‌توانید از آن برای آسان‌ترشدن استفاده از سرفیس خود بهره ببرید. این کیت همچنین به بازکننده‌ای مجهز می‌شود که بازکردن درب محصولات سرفیس و یا استفاده از پایه‌ی آن‌ها را نسبت به قبل ساده‌تر خواهد کرد.

موس اوشن پلاستیک

استفاده از پلاستیک بازیافتی اقیانوس در موس جدید مایکروسافت

۲۰ درصد از بدنه‌ی موس جدید مایکروسافت از زباله‌های بازیافتی اقیانوس ساخته شده و جعبه‌ی آن نیز کاملاً قابل بازیافت است.

نظر شما در مورد رویداد سرفیس مایکروسافت چیست؟ کدام محصول معرفی‌شده در این رویداد توجه شما را به خود جلب کرده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.