یک نوکیا ۳۳۱۰ که چهار روز در شکم یک زندانی بود با جراحی خارج شد - تکفارس 
یک نوکیا ۳۳۱۰ که چهار روز در شکم یک زندانی بود با جراحی خارج شد - تکفارس 
یک نوکیا ۳۳۱۰ که چهار روز در شکم یک زندانی بود با جراحی خارج شد - تکفارس 

یک نوکیا ۳۳۱۰ که چهار روز در شکم یک زندانی بود با جراحی خارج شد

مجتبی بوالحسنی
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - 09:04
نوکیا ۳۳۱۰

یک گوشی نوکیا ۳۳۱۰ که در شکم یک زندانی جاسازی شده بود، پس از یک هفته و با عمل جراحی از معده‌ی او خارج شد.

آیا گوشی نوکیا ۳۳۱۰ را به‌خاطر دارید؟ این محصول یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌های موبایلی بوده که تا کنون ساخته شده است. طراحی مستحکم این دستگاه باعث شده تا احتمال شکستن آن خیلی کم باشد. با اینکه بیش از دو دهه از معرفی نوکیا ۳۳۱۰ می‌گذرد اما همچنان می‌تواند سرتیتر خبرها شود.

مطالب مرتبط:

بنابه اعلام یورونیوز، بعد از اینکه یک زندانی ۳۳ ساله از کوزوو (Kosovo) چند روز از درد معده رنج می‌برد، هفته گذشته به مرکز بالینی دانشگاه در پایتخت منتقل می‌شود. بخش گوارش این کلینیک متوجه شد که زندانی مورد بحث یک شیء بسیار سخت را بلعیده و این شیء در واقع یک گوشی موبایل نوکیا ۳۳۱۰ بوده است. دکتر اسکندر تلاکو یکی از اعضای کادر پزشکی به‌منظور رفع این مشکل و خارج کردن امن گوشی، یک عمل جراحی آندوسکوپی به مدت دو ساعت روی این زندانی انجام داد.

دکتر تلاکو در این رابطه گفته:

منظور از آندوسکوپی این است که برای انجام عمل، معده‌ی شخص بریده نمی‌شود. ما گوشی موبایل را به سه تکه تقسیم کردیم. این‌ کار مثل عبور از میدان مین بود اما همه چیز بدون عوارض جانبی و خیلی خوب پیش رفت.

تلاکو می‌گوید که بخش خطرناک این عمل در واقع باتری این گوشی بوده است. این متخصص گوارش نگران ترشح اسید خورنده‌ی احتمالی در بدن زندانی بوده است. خوشبختانه باتری و سایر اجزای باتری به‌طور امن و بدون هیچ آسیبی از بدن زندانی خارج شدند.

نسخه‌ی بروز شده‌ی نوکیا ۳۳۱۰ در سال ۲۰۱۷ معرفی شد

نوکیا ۳۳۱۰ جدید

این زندانی ۳۳ ساله به پزشکان گفته که گوشی یاد شده را چهار روز قبل از مراجعه به اورژانس قورت داده است. مقامات کوزوو پس از انجام این عمل، بیمار و نوکیا ۳۳۱۰ او را بردند. گمان می‌رود که هدف زندانی از بردن گوشی به زندان، برقراری ارتباط با افراد خارج از زندان بوده است. البته هنوز مشخص نیست که این زندانی چرا و چگونه گوشی نوکیا ۳۳۱۰ را بلعیده است، اما به احتمال زیاد این اقدام وی، یک تلاش نافرجام برای مخفی کردن گوشی موبایل بوده است.

متاسفانه از آنجا که گوشی نوکیا ۳۳۱۰ به چند بخش تقسیم می‌شود، خارج کردن آن بدون عمل جراحی ممکن نیست. این گوشی کلاسیک اولین بار در سپتامبر سال ۲۰۰۰ معرفی شد. نوکیا ۳۳۱۰ به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین گوشی‌های موبایلی تاریخ شناخته می‌شود. همچنان هزاران نوکیا ۳۳۱۰ در سراسر جهان وجود دارد که افراد هنوز هم از آن‌ استفاده می‌کنند، زیرا این محصول یک دستگاه یک گوشی بسیار مطمئن بوده و تعمیر آن هم بسیار آسان است.

اچ‌ام‌دی گلوبال در سال ۲۰۱۷ مدل بروزرسانی شده‌ی نوکیا ۳۳۱۰ را معرفی کرد. این مدل جدید از سبک طراحی مدل اصلی خود بهره می‌برد و امکانات جدیدی مثل یک نمایشگر رنگی بزرگ‌تر، امکان اتصال به شبکه‌های پرسرعت ۴G LTE و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی به آن اضافه شده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کابران به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

منبع : PhoneA

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید