پیام رسان تلگرام یک میلیارد بار دانلود شده است - تکفارس 
پیام رسان تلگرام یک میلیارد بار دانلود شده است - تکفارس 
پیام رسان تلگرام یک میلیارد بار دانلود شده است - تکفارس 

پیام رسان تلگرام یک میلیارد بار دانلود شده است

مجتبی بوالحسنی
۹ شهریور ۱۴۰۰ - 19:22
تلگرام 50 ملی

تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن پیام‌ رسان تلگرام به رقم یک میلیارد رسید.

اوایل سال جاری، واتساپ بندهای جدیدی به قوانین مربوط به حریم خصوصی کاربران پلتفرم خود اضافه کرد که باعث شد بسیاری افراد نسبت به استفاده از این پیام رسان مردد شوند. در نتیجه‌ی این اقدام، بسیاری از کاربران واتساپ به‌دنبال پلتفرم‌های پیام‌ رسان دیگری بودند که اهمیت بیشتری به حریم خصوصی آن‌ها بدهد.

مطالب مرتبط:

تلگرام یکی از این جایگزین‌ها بود. پس از اضافه شدن بندهای جدید به قوانین مربوط به حریم خصوصی واتساپ، شرکت تلگرام گزارش داد که فقط در طی ۷۲ ساعت ۲۵ میلیون کاربر جدید در این سرویس ثبت‌نام کردند.

حال بر اساس جدیدترین آمار، به‌نظر می‌رسد تلگرام موفق شده سرانجام به رقم قابل توجه یک میلیارد دانلود دست یابد. سنسور تاور مدعی شده که تلگرام پس از معرفی در سال ۲۰۱۳، بالاخره موفق شد به این رکورد برسد. در هرحال وب‌سایت تک‌کرانچ نیز به این نکته اشاره کرده که یک میلیون‌بار دانلود شدن تلگرام، الزما به این معنی نیست که تعداد کاربران فعال این پیام رسان هم در همین حد باشد.

مثلا احتمال دارد کاربران اپلیکیشن مورد اشاره را دانلود و نصب کنند ولی از آن استفاده نکنند. اما این موضوع بسیار واضح است که تلگرام و اپلیکیشن‌های پیام رسان دیگری مثل سیگنال، از وضعیت به‌وجود آمده برای واتساپ نهایت استفاده را برده‌اند. پیش گزارش شده بود که واتساپ پس از بروزرسانی سیاست‌های حفظ حریم شخصی، میلیون‌ها کاربر فعال خود را از دست داد.

منبع: UberG

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید