به روزرسانی جدید تلگرام عرضه شد؛ بهبود ویژگی های پیشین - تکفارس 
به روزرسانی جدید تلگرام عرضه شد؛ بهبود ویژگی های پیشین - تکفارس 

به روزرسانی جدید تلگرام عرضه شد؛ بهبود ویژگی های پیشین

افشین نوری
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - 11:03
تلگرام

تلگرام در وب‌سایت خود خبر از تغییرات جدیدی برای پلتفرم خود داده است. یکی از مهمترین تغییرات در به‌روزرسانی جدید، عرضه نسخه جدید “Group Video Calls 2.0” است که امکان پخش تماس‌ ویدیویی ۳۰ شرکت‌کننده را برای ۱۰۰۰ نفر فراهم می‌کند. تلگرام حتی به شوخی گفته است که سعی خواهد کرد در آپدیت‌های بعدی، تعداد این نفرات را تا جایی افزایش دهد تا همه افراد روی کره زمین بتوانند امکان شرکت در یک تماس ویدیویی را داشته باشند.

مطالب مرتبط:

در نسخه ۲.۰ پیام‌های ویدیویی تلگرام همچنین دکمه‌ دایره‌ای مورداستفاده برای ضبط پیام‌های ویدیویی عملکرد بهتری پیدا کرده است و کاربران فقط با ضربه زدن روی آن می‌توانند ویدیوهای خودشان را ضبط کنند، بدون آنکه نیازی به فشار دادن و نگه داشتن این دکمه باشد. شما همچنین می‌توانید پیام‌های ویدیویی خودتان را متوقف کرده و آن را اصلاح کنید. در به‌روزرسانی جدید شما همچنین خواهند توانست پیام‌های صوتی خودتان را بدون متوقف کردن صدای پس‌زمینه ضبط کنید.

تلگرام

ضمناً با به‌روزرسانی تلگرام به آخرین نسخه، ویدیوهای ارسال‌شده توسط تلگرام امکان پخش با سرعت‌های ۰٫۵X ،۱٫۵X یا ۲٫۰X را خواهند داشت و اندروید نیز از سرعت ۰٫۲X پشتیبانی خواهد کرد.

در آپدیت جدید، شما همچنین اجازه خواهید داشت در تماس‌های ویدیویی یک به یک، نمایشگر خود را به‌همراه صدا به‌اشتراک بگذارید، و همچنین یک گزینه جدید حذف خودکار پیام‌ها نیز وجود خواهد داشت که برای پاک کردن پیام‌ها بعد از یک ماه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تلگرام

همچنین در به‌روزرسانی جدید تلگرام، شما قادر خواهید بود تصاویر ارسالی به دوستان‌تان را با دقت بیشتری ویرایش کنید. در این آپدیت همچنین انیمیشن‌های بیشتری در صفحه رمز عبور وجود خواهد داشت، و پیام‌هایی که به یک چت اضافه می‌کنید، به روش دیگری نمایش داده خواهند شد. یک گزینه جدید ریست پسورد هم به تنظمیات اپلیکیشن اضافه خواهد شد که به کاربر کمک خواهد کرد تا پسورد خود را در عرض ۷ روز بازیابی کند.

تلگرام

و در آخر اینکه، چندین ایموجی‌های جدیدی به تلگرام اضافه خواهد شد که شامل ایموجی‌های چهره غمگین، قلب شکسته و موارد دیگری خواهد بود. همچنین نسخه آی‌اواس تلگرام قرار است با اپلیکیشن دوربین یکپارچه شود که این کار به شما اجازه خواهد داد تا هنگام گرفتن عکس در اپلیکیشن تلگرام مستقیماً از دوربین‌های تله‌فوتو یا واید گوشی استفاده کنید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید