تعمیر رایگان بلندگوی گوشی‌ های آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو توسط اپل -
تعمیر رایگان بلندگوی گوشی‌ های آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو توسط اپل -
تعمیر رایگان بلندگوی گوشی‌ های آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو توسط اپل -

تعمیر رایگان بلندگوی گوشی‌ های آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو توسط اپل

مهدی حلوائی
۶ شهریور ۱۴۰۰ - 16:53
آیفون 12

با تایید اپل، درصد کمی از گوشی‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو با مشکل صدا روبه‌رو می‌باشند. دلیل این موضوع، استفاده از قطعه‌ای معیوب در ماژول دریافت‌کننده‌ی صدای گوشی بوده است. گوشی‌هایی که از این مشکل رنج می‌برند در بین ماه‌های اکتبر ۲۰۲۰ و آپریل ۲۰۲۱ تولید شده‌اند.

مطالب مرتبط:

کاربرانی که گوشی‌های آیفون ۱۲ و یا ۱۲ پروی آن‌ها در هنگام تماس‌گرفتن و یا دریاقت تماس صدایی را تولید نمی‌کنند، می‌توانند به‌طور رایگان این مشکل را برطرف کنند. کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های اپل، مراکز خدمات‌رسانی مورد تایید اپل و یا با تماس با تیم پشتیبانی اپل برای تعمیر گوشی‌های خود اقدام کنند. نسخه‌های مینی و پرو مکس آیفون ۱۲ با این مشکل روبه‌رو نبوده و شامل برنامه‌ی تعمیر رایگان نمی‌شوند.

در صورتی که این گوشی‌ها مشکلاتی به غیر از بلندگوی خراب داشته باشند (مانند صفحه نمایش شکسته)، کاربران ابتدا باید این مشکلات را رفع کرده و سپس گوشی‌ خود را در اختیار اپل قرار دهند. اپل همچنین اعلام کرده که برنامه‌ی تعمیر گوشی‌های معیوب آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو تا دو سال پس از تاریخ خرید آن‌ها قابل استفاده خواهد بود.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری آیفون ۱۲ چیست؟ آیا از رویکرد اپل در قبال پشتیبانی از این گوشی‌ها رضایت دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: MacRumors

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید