معرفی محبوب ترین اپلیکیشن های تاریخ اپ استور - تکفارس   
معرفی محبوب ترین اپلیکیشن های تاریخ اپ استور - تکفارس   

معرفی و دانلود محبوب ترین اپلیکیشن های تاریخ اپ استور

سجاد باقریان
۶ شهریور ۱۴۰۰ - 09:38
محبوب ترین اپلیکیشن های تاریخ اپ استور

در اپ‌استور دنیایی از اپلیکیشن‌های مختلف وجود دارد که شاید ما فقط با درصد کوچکی از آن‌ها آشنا باشیم، البته این امر کاملا عادی است، زیرا ما به خیلی از اپلیکیشن‌های موجود در این استور نیازی نداریم. اما همیشه اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که بخش عظیمی از کاربران به سراغش می‌روند و می‌توان یوتیوب یا اینستاگرام را نمونه‌ای از آن‌ها دانست. در این مقاله ما به سراغ چنین مواردی رفته‌ایم و قصد داریم محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های رایگان و پولی اپ‌استور را خدمت شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم مشتاق هستید تا بدانید در این لیست چه نام‌هایی وجود دارد، حتما در ادامه با تکفارس همراه باشید. هم‌چنین شما قادر هستید از طریق‌ لینک‌های موجود، نسبت به دانلود اپلیکیشن‌ها اقدام فرمایید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های رایگان

‌‌‌‌‌

۱- ۹۱۱ Emergency Dispatcher

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

در ابتدای لیست نام یک بازی ویدیو‌یی به چشم می‌خورد، عنوانی به نام ۹۱۱ Emergency Dispatcher که توسط استودیوی Supersonic Studios توسعه یافته است. هیچ چیز خاصی در بازی قرار نیست رخ بدهد و شما تنها در نقش یک پاسخگوی ۹۱۱ قرار گرفته‌اید که باید به تماس‌ها برسد و کار‌های مختلف دیگری انجام بدهد.

شما برای تجربه این بازی باید بر زبان انگلیسی تسلط نسبی داشته باشید و با توجه به صحبت‌های تماس‌گیرنده، اقدام به انجام کار‌های مختلفی بکنید. البته گاهی اوقات مزاحم‌ها نیز به شما زنگ می‌زنند و اندکی فضای بازی را عوض می‌کنند. در مجموع ۹۱۱ Emergency Dispatcher را باید یک عنوان ساده و تفننی دانست که به شکل عجیبی در رتبه اول محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اپ‌استور قرار می‌گیرد.

  • سازنده: SUPERSONIC STUDIOS
  • حجم: ۳۶۷ مگابایت

دانلود از اپ استور


۲- یوتیوب

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

کمتر کسی است که با نام یوتیوب آشنا نباشد. اگر نگاهی به آمار‌های منتشر شده بیندازید، با ارقام سرسام‌آوری روبه‌رو می‌شوید که نشان‌دهنده محبوبیت بی‌نظیر این شبکه مجازی است.  یوتیوب بیش از ۲ میلیارد بیننده در روز دارد و به صورت میانگین حدود ۵ میلیارد ویدیو در روز دیده می‌شود که اصلا ارقام کوچکی محسوب نمی‌شوند. شما در یوتیوب می‌توانید به هر ویدیویی که خواستید دسترسی پیدا کنید. اصلا نترسید و عجیب‌ترین سوالات و اتفاقاتی که در ذهنتان وجود دارد را جست‌وجو کنید و می‌بینید که قبلا صد‌ها ویدیو مرتبط با آن موضوع در یوتیوب آپلود شده است.

 تمرکز اصلی این وب‌سایت بر روی انتشار ویدیو می‌باشد، اما با توجه به پیشرفت‌ باقی شبکه‌های مجازی، یوتیوب  نیز تغییرات گسترده‌ای کرده است. بزرگ‌ترین آن‌ها قابلیت استریم می‌باشد که امروزه در بین مردم و به‌خصوص گیمر‌ها بسیار محبوب گشته است. خیلی از افراد، که به اصطلاح به آن‌ها یوتیوبر می‌گویند، توانسته‌اند به چهره‌های سرشناسی تبدیل شوند و درآمد خوبی از طریق فعالیت در  یوتیوب به‌دست آورند. شما می‌توانید با ایده‌های جذاب و ساخت ویدیو‌های با کیفیت، به سادگی در بین مردم شناخته شوید و یوتیوب برای افراد خلاق، بهترین بستر محسوب می‌شود.

  • سازنده: Google
  • حجم: ۲۵۶ مگابایت

دانلود از اپ استور


۳- تیک ‌تاک

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

در جایگاه سوم تیک ‌تاک قرار دارد که چند سالی است بین کاربران فضای مجازی، به خصوص جوانان محبوب گشته است. این شبکه اجتماعی مبتنی بر موسیقی و ویدیو‌های کوتاه ساخته شده است و سعی بر این دارد تا افراد را به انجام چالش‌های مختلف تشویق کرده تا آن‌ها را در فضای مجازی به یکدیگر نزدیک‌تر کند.

این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۹ بود که به محبوبیت نسبی دست یافت، اما با شیوع ویروس کرونا و مجاب شدن مردم به ماندن در خانه، این اپلیکیشن توانست محبوبیت خودش را چندین برابر کند و امروزه بدون شک  تیک ‌تاک یکی از شناخته‌شده‌ترین شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید.

  • سازنده: TikTok Pte. Ltd.‏
  • حجم: ۴۴۲ مگابایت

دانلود از اپ استور


۴- ESPN Tournament Challenge

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

ESPN Tournament Challenge نام یک بازی است که برای طرفداران ورزش بسکتبال قطعا جذاب خواهد بود و به ورزش دوستان آن را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی توسط ESPN Inc توسعه یافته و برای دو سیستم‌عامل اندروید و آی او اس منتشر گردیده است.

شما در این بازی باید یک تیم بسکتبال بسازید، بازیکنان را تمرین بدهید و آن‌ها را وارد رقابت‌های مختلف کنید. این بازی به صورت آنلاین اجرا می‌شود و شما قادر هستید با دوستان خود به تجربه ESPN Tournament Challenge بپردازید.

  • سازنده: Disney Electronic Content
  • حجم: ۸۹ مگابایت

دانلود از اپ استور


۵- Finger on the App 2

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

Finger on the App 2 یکی از عجیب‌ترین بازی‌هایی است که تا به حال ساخته شده است و شاید همین عجیب بودن بازی می‌باشد که آن را محبوب کرده است. شما تنها کاری که در این بازی می‌کنید نگه داشتن انگشتتان بر روی صفحه بوده و در انتها کسی که بیشترین زمان را ثبت کند برنده صد هزار دلار می‌شود.

البته زمان برگذاری این بازی به اتمام رسیده و فقط کاربران بعضی از ایالت‌های آمریکا قادر به تجربه آن بوده‌اند. به هر حال Finger on the App 2 هنوز هم یکی از عجیب‌ترین بازی‌ها محسوب می‌شود و از همه عجیب‌تر وجود آن در این لیست می‌باشد.

  • سازنده: Beast Interactive
  • حجم: ۳۶۰ مگابایت

دانلود از اپ استور


۶- اینستاگرام

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

اینستاگرام یکی دیگر از شبکه‌های مجازی است که با امکانات مختلف و قابلیت‌های فراوانش بستر بسیار سرگرم‌کننده‌ای برای کاربرانش پدید آورده است. در جهان و به‌خصوص کشور خودمان، اینستاگرام یکی از اصلی‌ترین شبکه های اجتماعی در میان مردم محسوب می‌گردد که حتی افراد زیادی به آن اعتیاد دارند و ساعت‌های زیادی را صرف گشت ‌‌و گذار در آن می‌کنند، پس قرار گرفتن اینستاگرام در رتبه ششم این لیست چندان هم عجیب و دور از ذهن نیست.

هسته اصلی این اپلیکیشن، اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو‌ بوده و شما می‌توانید از این طریق با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. امکانات دیگری مانند استوری یا آی‌جی‌تی‌وی نیز در اینستاگرام وجود دارند که هر کدام جذابیت‌های خاص خودشان را دارند. از فیلتر‌های عکس موجود در این اپلیکیشن استفاده کنید و عکس‌های زیبایی از خودتان به ثبت برسانید. با دوستان خود چت کرده و با تماس ویدیویی با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. حتی می‌توانید با قابلیت لایو به صورت زنده از خودتان ویدیو تهیه کرده و با فالوئر‌های خود صحبت کنید. افراد زیادی نگاه اقتصادی‌ای به اینستاگرام دارند و بیشتر بر روی بخش شغلی و اقتصادی آن تمرکز می‌کنند. مانند یوتیوب، در این‌جا نیز می‌توانید با ایده‌های جذاب، مخاطبین زیادی را جذب خود کنید و به صورت جدی به فعالیت شغلی در اینستاگرام بپردازید.

  • سازنده: Instagram
  • حجم: ۱۸۰ مگابایت

دانلود از اپ استور

‌‌‌‌‌

مطالب مرتبط:


۷- فیسبوک

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

مارک زاکربرگ با ساخت شبکه‌ای تحت عنوان فیسبوک، توانست یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سایت‌های ارتباطی را در اختیار مردم قرار بدهد. در سال ۲۰۰۴ بود که این سایت راه‌اندازی شد و با وجود گذشت زمان زیاد از اولین روز فعالیت فیسبوک، همچنان این شبکه‌ اجتماعی در بین مردم محبوب بوده و اپلیکیشن آن رتبه هفتم محبوب‌ترین‌های اپ‌استور را به خودش اختصاص داده است. البته امروزه  فیسبوک  مانند چندین سال گذشته بر سر زبان‌ها نیست و کمتر کسی فیسبوک را به عنوان اولین شبکه‌اجتماعی خودش انتخاب می‌کند.

شما در فیسبوک اختیار همه‌چیز را دارید، به انتشار عکس و ویدیو مشغول شوید و یا با دوستان خودتان چت کنید. می‌توانید حریم خصوصی خودتان را تا هر‌چه‌قدر که دلتان می‌خواهد محدود کنید و از این لحاظ،  فیسبوک یکی از ایمن‌ترین شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود. حتی امکانات مختلفی به شما داده می‌شود تا بتوانید در صفحه شخصی خود، به فعالیت‌های اقتصادی و شغلی بپردازید.

  • سازنده: Facebook
  • حجم: ۲۸۳ مگابایت

دانلود از اپ استور


۸- فیسبوک مسنجر

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

همان‌طور که از نام فیسبوک مسنجر مشخص است، این اپلیکیشن پیام‌رسان فیسبوک بوده که از محبوبیت بسیار بالایی در نزد کاربران سرتاسر جهان برخوردار است. این پیام‌رسان در لیست محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اپ‌استور، رتبه هشتم را کسب می‌کند.

فیسبوک مسنجر  تقریبا تمامی ویژگی‌های کاربردی و لازم یک پیام‌رسان را در خود جای داده و یک بستر بسیار مناسب برای چت کردن با دوستان و افراد دیگر به وجود آورده است. نام این پیا‌م‌رسان تقریبا در اواسط سال ۲۰۱۸ بر سر زبان‌ها افتاد و هم‌چنان جزو برترین پیام‌رسان‌های دنیای فضای مجازی محسوب می‌گردد.

  • سازنده: Facebook‏
  • حجم: ۱۲۱ مگابایت

دانلود از اپ استور


۹- اسنپ چت

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

جایگاه هشتم به اسنپ چت اختصاص دارد، اپلیکیشنی که در کشور ما به محبوبیت خاصی دست نیافته است و به همین دلیل اسم اسنپ چت برای بسیاری از مردم ایران ناآشنا است. برخلاف کشور خودمان، این اپلیکیشن مورد توجه بسیاری از کاربران خارجی قرار گرفته‌ است و این محبوبیت در بین جوانان بسیار بیشتر به چشم می‌آید. شما در اسنپ چت بیشتر با عکس و ویدیو سروکار دارید و می‌توان گفت، این اپلیکیشن با اینستاگرام  شباهت‌های زیادی داشته و هسته اصلی هردو اپلیکیشن، به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو‌های مختلف برمی‌گردد.

 قابلیت‌های مختلفی مانند استوری، دیسکاور و مموریز در اختیار شما قرار دارد که استفاده از هر‌کدام از آن‌ها می‌تواند سرگرم‌کننده و جذاب باشد. برای مثال بخش استوری که در اپلیکیشن اینستاگرام نیز وجود دارد، به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر یا ویدیوهای خودتان را به مدت ۲۴ ساعت در معرض دید دیگران قرار دهید. قابلیت دیسکاور تا حدود زیادی مانند استوری عمل می‌کند، البته این قابلیت تنها در ‌اختیار حساب‌های محدودی مانند شرکت‌های بزرگ قرار می‌گیرد که جدید‌ترین خبر‌ها را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهند. هم‌چنین در بخش مموریز می‌توانید پست‌های بلند مدت و بدون محدودیت زمانی قرار دهید.

  • سازنده: Snap Inc‏
  • حجم: ۲۳۱ مگابایت

دانلود از اپ استور


۱۰- Gmail

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

وجود جیمیل در این لیست اصلا عجیب نیست و همه افراد به این اپلیکیشن برای دریافت ایمیل‌ها و مدیریت آن‌ها نیاز دارند. همان‌طور که می‌دانید، برخلاف گوشی‌های اندرویدی، اپلیکیشن جیمیل به صورت پیشفرض بر روی گوشی‌های آیفون نصب نیست و همین موضوع باعث می‌شود که دارندگان گوشی‌های آیفون آن را از اپ‌استور دانلود کنند. جیمیل در انتهای لیست محبوب‌ترین‌ اپلیکیشن‌های رایگان اپ‌استور قرار می‌گیرد و جایگاه دهم را به خودش اختصاص می‌دهد.

  • سازنده:Google
  • حجم: ۳۵۲ مگابایت

دانلود از اپ استور


‌‌‌‌‌‌‌‌‌

/ محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پولی /

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۱- ماینکرفت

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

ماینکرفت یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های چند سال اخیر بوده و چندان عجیب نیست که این بازی را در اولین رتبه از این لیست می‌بینیم. شما در بازی باید به کرفت کردن پرداخته و با توجه به بلوک‌های مختلف، سازه‌های دلخواه خود را بسازید و در صورت تمایل در بخش آنلاین، با دوستان خود شروع به گشت و گذار کرده و از خلاقیت خود استفاده کنید تا سازه‌های جدید و زیبایی خلق کنید. گیم‌پلی بازی در عین سادگی بسیار معتاد کننده‌ است و حتی می‌تواند تا سال‌ها شما را مشغول خود کند. با توجه به قیمت ۶٫۹۹ دلاری بازی ماینکرفت به شما توصیه می‌کنیم که حتما این عنوان را بر روی گوشی‌های هوشمند خود تجربه کنید. با توجه به نوع گرافیک بازی، شما می‌توانید با گوشی‌های پایین‌رده نیز به خوبی بازی را اجرا کنید.

  • قیمت: ۶٫۹۹ دلار
  • سازنده: Mojang AB
  • حجم: ۳۴۰ مگابایت

دانلود از اپ استور


۲- Bloons TD 6

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

Bloons TD 6 یک بازی استراتژی است که شما را به یاد عنوان Plants vs Zombies خواهد انداخت. در این بازی باید با ساخت برج‌ها در کنار مسیر حرکت دشمنان و قرار دادن سربازان مختلف در قسمت‌های مناسب، جلوی حرکت دشمنان خودتان را بگیرید و اجازه ندهید آن‌ها به انتهای مسیر برسند. شما با جمع‌آوری سکه و پیشروی در طول بازی می‌توانید نسبت به آپدیت ابزار‌های جنگی خود اقدام کنید و آن‌ها را برای نبرد‌های سخت‌تر آماده کنید. بازی Bloons TD 6 دارای صد‌ها مرحله مختلف می‌باشد و شما به صورت رایگان به همه‌ی آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

  • قیمت: ۴.۹۹ دلار
  • سازنده: Ninja Kiwi Limited
  • حجم: ۱۲۰ مگابایت

دانلود از اپ استور


۳- Heads Up

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

Heads Up یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید آن را با دوستان خودتان تجربه کنید. بازی Heads Up درواقع همان پانتومیم می‌باشد، در هر راند، بازی کلمه‌ای را نشان می‌دهد، حال شما باید گوشی را بالای سر خود بگیرید و با کمک دوستانتان آن کلمه را حدس بزنید، اگر حدستان درست بود، گوشی را به سمت پایین تکان دهید تا کلمه بعدی نمایان شده و امتیاز کسب کنید، اگر هم اشتباه حدس زدید، گوشی‌ را به سمت بالا تکان دهید تا کلمه بعدی به نمایش در بیاید.

  • قیمت: ۰.۹۹ دلار
  • سازنده: Warner Bros. Entertainment
  • حجم: ۱۵۱ مگابایت

دانلود از اپ استور


۴- Procreate Pocket

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

اپلیکیشن Procreate Pocket به افرادی که به نقاشی علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌شود، این اپلیکیشن با در اختیار قرار دادن تمامی ابزار‌های موردنیاز نقاشی دراختیار کاربر، این امکان را به او می‌دهد تا در یک بستر کاملا مناسب به نقاشی کردن بپردازید. Procreate Pocket برای افراد حرفه‌ای یا آماتور مناسب است و اگر شما هم به نقاشی و طراحی علاقه‌مند هستید، حتما Procreate Pocket را بر روی گوشی خود نصب کنید و از امکانات فوق‌العاده آن لذت ببرید.

  • قیمت: ۴.۹۹ دلار
  • سازنده: Savage Interactive
  • حجم: ۳۳۰ مگابایت

دانلود از اپ استور


۵- Geometry Dash

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

Geometry Dash نام یک بازی تفننی فوق‌العاده جذاب می‌باشد که شما را وارد دنیای اشکال هندسی می‌کند. شما در این بازی باید از موانع مختلف عبور کنید و با عکس‌العمل‌های مناسب اجازه ندهید تا شخصیت اصلی بازی از بین برود. محیط بازی بسیار جذاب طراحی شده است و باید آن را یکی از نقطه قوت‌های بازی دانست، همچنین سازندگان بازی نسخه دموی Geometry Dash را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده‌اند که شما می‌توانید با استفاده از آن بازی را تست کنید تا در صورت رضایت نسخه کامل آن را خریداری کنید.

  • قیمت: ۱.۹۹ دلار
  • سازنده: RobTop Games AB
  • حجم: ۹۷ مگابایت

دانلود از اپ استور

‌‌‌‌‌

مطالب مرتبط:


۶- HotSchedules

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

بررسی فعالیت کارکنان یکی از مهم‌ترین وظایف یک مدیر یا سرپرست می‌باشد که در پیشرفت کلی آن مجموعه تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. HotSchedules این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید خیلی راحت‌تر و سریع‌تر بر روی روند کاری کارکنان خود نظارت داشته باشید. البته این اپلیکیشن از امکانات و ویژگی‌های مختلف دیگری برخوردار است که در نسخه کامل آن به همه‌ی آن‌ها دسترسی خواهید داشت. برای مثال می‌توانید در قسمتی ورود و خروج کارکنان را زیر نظر داشته باشید، دیگر بخش‌های این اپلیکیشن نیز به همین سبک و سیاق هستند.

  • قیمت: ۲.۹۹ دلار
  • سازنده: HotSchedules
  • حجم: ۵۷ مگابایت

دانلود از اپ استور


۷- Monopoly

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

حتما تا به‌حال اسم مونوپولی را شنیده‌اید، بازی‌ای تخته‌ای که بسیار سرگرم‌کننده است و تجربه آن با دوستان خود می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و جذاب باشد. شما در طول این بازی سعی می‌کنید که ساختمان‌ها و بخش‌های مختلف شهر را تصاحب کرده و یک تجارت را پایه‌گذاری کنید، هر بازیکن با وارد شدن به خانه‌ی شما باید جریمه پرداخت کند و همین منوال تا انتهای بازی ادامه دارد. البته شما می‌توانید Monopoly را با گوشی‌ خود نیز تجربه کرده و در بخش آنلاین به رقابت با دیگر افراد بپردازید.

  • قیمت: ۳.۹۹ دلار
  • سازنده: Marmalade Game Studio Limited
  • حجم: ۷۲۸ مگابایت

دانلود از اپ استور


۸- Plague Inc

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

با توجه به شرایط فعلی جهان و شیوع ویروس کرونا، تجربه Plague Inc می‌تواند در عین جذابیت، بسیار عجیب و غریب باشد. شما در این بازی باید ویروس جدیدی بسازید و آن را به کشوری که دوست دارید منتقل کنید، سپس باید به تقویت این ویروس پرداخته و آن را نسبت به شرایط مختلف مقاوم کنید تا به این سادگی‌ها از بین نرود، در کل باید گفت که هدف شما در این بازی ساخت یک ویروس، منتقل کردن آن به کشور‌های مختلف و از بین بردن تمامی انسان‌ها است، چیزی که ما در واقعیت به چشم دیدیم!

  • قیمت: ۰.۹۹ دلار
  • سازنده: Ndemic Creations LTD
  • حجم: ۱۵۰ مگابایت

دانلود از اپ استور


۹- Grand Theft Auto: San Andreas

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

دیگر تمامی گیمر‌ها و حتی بسیاری از افرادی که اهل بازی‌های ویدیویی نیستند هم با بازی Grand Theft Auto: San Andreas آشنا هستند و آن را تجربه کرده‌اند. این بازی یک عنوان جهان‌آزاد و سوم‌شخص می‌باشد که روایت‌گر داستان شخصی به نام کارل جانسون می‌باشد، کارل پس از سپری کردن دوره حبس خود در زندان، به محل زندگی خودش باز می‌گردد و متوجه می‌شود که در دورانی که در زندان بوده است، مادرش به قتل رسیده و وضعیت زندگی او و خانواده‌اش به کلی متفاوت گشته است. در کل داستان بازی بسیار جذاب دنبال می‌شود و شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده بر جذابیت آن افزوده است.

  • قیمت: ۶٫۹۹ دلار
  • سازنده: Rockstar Games
  • حجم: ۲۱۰۰ مگابایت

دانلود از اپ استور


۱۰- Papa’s Mocharia To Go

محبوب ترین اپلیکیشن های اپ استور

شما در بازی Papa’s Mocharia To Go تنها کاری که می‌کنید ساخت قهوه است، البته همین درست کردن قهوه به‌گونه‌ای در بازی پیاده‌سازی شده است که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. در بازی قهوه‌های مختلفی سرو کنید و با ارتقا سطح خود دستور‌عمل‌های جدیدی به دست آورید تا بتوانید قهوه‌های جدیدی تحویل مشتریان بدهید. این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک زیر، برای سیستم عامل آی او اس دریافت کنید.

  • قیمت: ۱.۹۹ دلار
  • سازنده: Mojang AB
  • حجم: ۳۴۰ مگابایت

دانلود از اپ استور

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید