بهترین اپلیکیشن‌ ها و سایت های آموزشی - تکفارس 
بهترین اپلیکیشن‌ ها و سایت های آموزشی - تکفارس 
بهترین اپلیکیشن‌ ها و سایت های آموزشی - تکفارس 

بهترین اپلیکیشن‌ ها و سایت های آموزشی

سجاد باقریان
۳ مرداد ۱۴۰۰ - 18:00
بهترین اپلیکیشن ها و سایت های آموزشی

امروز با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و برگذاری کلاس‌ها به صورت آنلاین و مجازی، بسیاری از افراد به آموزش مجازی روی آورده‌اند، به همین دلیل در این مطلب به سراغ بهترین اپلیکیشن‌های آموزشی پرداخته‌ایم که می‌توانید با آن‌ها به صورت مجازی و تنها با استفاده از گوشی به آموزش علوم و مهارت‌های مختلف بپردازید، هم‌چنین با استفاده از لینک‌های موجود، قادر هستید نسبت به دانلود‌ و نصب آن‌ها اقدام فرمایید.

‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌

LYNDA

آموزشی

وب‌سایت LYNDA شباهت بسیار زیادی با اپلیکیشن UDEMY دارد و شما در این وب‌سایت نیز می‌توانید به بسیاری از دوره‌های آموزشی مختلف دسترسی داشته باشید و از آموزش به صورت آنلاین با هزینه نسبتا کم لذت ببرید.

در وب‌سایت LYNDA برخلاف UDEMY، باید با خرید اشتراک ماهانه به دوره‌ها دسترسی داشته باشید، یعنی شما با پرداخت یک هزینه ماهیانه به تمامی دوره‌ها دسترسی دارید و دیگر نیازی نیست تا هر دوره را جدا خریداری کنید.

ورود به سایت LYNDA


‌‌‌‌‌

UDEMY

آموزشی

اگر به دنبال اپلیکیشنی می‌گردید که دوره‌های مختلف آموزشی را در اختیار شما قرار بدهد، UDEMY یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. با UDEMY می‌توانید تقریبا هر دوره‌ای که مدنظر دارید را پیدا کرده و خیلی راحت آن‌ها را دریافت کنید. به نواختن گیتار علاقه‌مند هستید؟ به برنامه‌نویسی چطور؟ فرقی ندارد که به دنبال چه هستید، زیرا در UDEMY تقریبا همه چیز پیدا خواهد شد.

نصب این اپلیکیشن کاملا رایگان است، اما برای دریافت دوره‌های آموزشی باید هزینه‌های مرتبط با آن دوره را پرداخت کنید، البته یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت UDEMY، تخفیف‌های جذاب آن می‌باشد که از این طریق می‌توانید بسیاری از دوره‌ها را با قیمت بسیار کمتر از قیمت اصلی خریداری کنید و به آموختن بپردازید.

  • سازنده: Udemy Inc
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۹۳ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور

‌‌‌

مطالب مرتبط:


‌‌‌‌

KHAN ACADEMY

آموزشی

KHAN ACADEMY یک اپلیکیشن فوق‌العاده برای دریافت دوره‌های آموزشی است که بیشتر برای افرادی که به علوم پایه یا کامپیوتر علاقه‌مند هستند به‌درد می‌خورد. بیش از صد‌ها دوره آموزشی مختلف در این اپلیکیشن وجود دارد که همه‌ی آن‌ها در دسترس خواهند بود.

اما چه چیزی این اپلیکیشن را فوق‌العاده کرده است؟ باید بگوییم که تمامی دوره‌های KHAN ACADEMY به صورت کاملا رایگان در دسترس شما قرار خواهد گرفت و نیازی نیست که هیچ هزینه‌ای بکنید و فقط کافی است بعد از نصب اپلیکیشن وارد دوره مد نظر خود شوید.

  • سازنده: Khan Academy
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۶۲ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور


‌‌‌

TED

آموزشی

TED یک رسانه ویدیویی است که شباهت‌هایی با یوتیوب و اینستاگرام دارد و می‌توان از آن برای آموختن یا حتی آموزش دادن استفاده کرد.

در این اپلیکیشن بخشی به نام ted talk وجود  دارد که قادر هستید در آن ویدیو‌های مختلفی را پیدا کنید که اکثر آن‌ها آموزشی هستند، این کلیپ‌ها کمتر از ۱۸ دقیقه می‌باشند و تقریبا کوتاه محسوب می‌شوند، شاید بزرگ‌ترین نکته‌ی مثبت این اپلیکیشن ایجاد یک فضای متفاوت باشد و شما در استفاده از آن خسته نخواهید شد.

  • سازنده: TED Conferences LLC
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۵۵ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور


‌‌‌‌‌

LUMOSITY

آموزشی

درواقع LUMOSITY یک اپلیکیشن برای تقویت قدرت حافظه و تمرکز می‌باشد، یعنی در این اپلیکیشن بازی‌های ساده و مختلفی به شما پیشنهاد می‌شود که با انجام آن‌ها به پرورش حافظه و تمرکز خود می‌پردازید.

هر روز به اپلیکیشن سر بزنید تا از جدید‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های روزانه خود مطلع شوید، این اپلیکیشن کاملا رایگان نیست و برای دسترسی به تمامی بازی‌ها باید اشتراک ماهیانه خریداری کنید، در غیر این صورت تمامی امکانات و ویژگی‌های LUMOSITY برای شما در دسترس نخواهد بود.

  • سازنده: Lumos Labs
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۳۲۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور


‌‌‌‌

GOODREADS

آموزشی

حتی در دنیای امروزی که تکنولوژی تمام زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است، خواندن کتاب یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری محسوب می‌شود و چیزی نمی‌تواند جای آن را بگیرد.

اما مشکل اصلی این است که بسیاری از ماها نمی‌دانیم دقیقا چه کتاب‌هایی برای یادگیری یک مهارت مناسب هستند و همیشه تصمیم‌گیری بین خواندن کتاب‌های یک زمینه کار سختی بوده است، اما با اپلیکیشن GOODREADS دیگر این مشکل را نخواهید داشت، این اپلیکیشن بهترین کتاب‌های هر زمینه را به شما معرفی خواهد کرد و شما خیلی راحت می‌توانید به بهترین کتاب‌های هر موضوعی دسترسی داشته باشید، بیش از ۴۰ میلیون کاربر از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و شما می‌توانید با دانلود و نصب آن، به این مجموعه بپیوندید.

  • سازنده: Goodreads
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۷۰۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور


‌‌‌‌

DUOLINGO

آموزشی

برای یادگیری زبان‌های گوناگون راه‌های زیادی وجود دارد و یکی از بهترین راه‌ها استفاده از اپلیکیشن‌ها یا دوره‌های آموزشی است،DUOLINGO یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان است که برای شروع یادگیری می‌تواند بسیار مناسب باشد.

رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار جذاب و راحت طراحی شده است و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید و هیچ دردسری در این زمینه نخواهید داشت. در اپلیکیشن راه‌های مختلفی برای یادگیری زبان پیش روی شما است و می‌توانید هر روش آموزشی‌ای که بیشتر برایتان مناسب است را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.

  • سازنده: Duolingo
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۱۸۴ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور

‌‌‌‌

مطالب مرتبط:


‌‌‌‌‌

STUDYBLUE

آموزشی

STUDYBLUE بیشتر به عنوان یک وب‌سایت کمک‌آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نمی‌توان از آن برای یک منبع آموزشی قدرتمند استفاده کرد.

شما در این اپلیکیشن می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف به آموختن مباحث متنوعی بپردازید، البته این آموزش‌ها بیشتر حکم تمرین را دارند و افرای که به دنبال یک منبع پر از تمرین‌های علمی، درسی و … هستند، می‌توانند از STUDYBLUE استفاده کنند.

  • سازنده: StudyBlue‏
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۱۹ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور


‌‌‌

WIKIPEDIA

آموزشی

نمی‌توان چیزی را در جهان پیدا کرد که در WIKIPEDIA به آن اشاره نشده باشد، شما در اپلیکیشن WIKIPEDIA که تمامی اطلاعات سایت منبع را در خود جای داده است، قادر هستید درمورد هرچیزی که دلتان می‌خواهد تحقیق کنید.

البته نمی‌توان WIKIPEDIA را یک منبع آموزشی محض دانست، بلکه بیشتر کاربران از WIKIPEDIA برای افزایش اطلاعات عمومی استفاده می‌کنند و در کل برای تحقیق، استفاده از WIKIPEDIA پیشنهاد می‌شود.

  • سازنده: Wikimedia Foundation
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۷۵ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور


‌‌‌‌‌

YOUTUBE

آموزشی

شاید وجود YOUTUBE در این لیست کمی عجیب به‌نظر برسد، اما اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، به این موضوع پی می‌بریم که بسیاری از ماها برای آموزش یک موضوع یا برای حل بسیاری از مشکلات از YOUTUBE و کلیپ‌هایی که یوتیوبرا در کانال‌های خود آپلود می‌کنند استفاده کرده‌ایم.

فقط کافی است موضوعی که می‌خواهید درموردش اطلاعات کسب کنید را در YOUTUBE جست و جو کنید، سپس مشاهده خواهید کرد که صد‌ها کلیپ از کانال‌های مختلف برای شما بارگذاری شده است و می‌توانید از هرکدام از آن‌ها به صورت کاملا رایگان استفاده کنید، خلاصه که قدرت YOUTUBE را برای آموختن دست کم نگیرید.

  • سازنده: Google
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: ۲۸۰ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استوردانلود از اپ استور


‌‌‌‌‌‌‌‌سوالات رایج:

چه سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی از طیف وسیع‌تری از دوره‌های آموزشی بهره می‌برند؟

  • بدون شک سایت LYNDA و اپلیکیشن UDEMY در این زمینه عملکرد بهتری دارند و شما دوره‌هایی در هر زمینه‌ای را می‌توانید در آن‌ها پیدا کنید.

از کدام اپلیکیشن‌های آموزشی می‌توان به صورت رایگان استفاده کرد؟

  • شما قادر هستید از اپلیکیشن‌های TED – LUMOSITY – GOODREADS – DUOLINGO – STUDYBLUE – WIKIPEDIA – YOUTUBE به صورت رایگان استفاده کنید.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید