گوشی های آیفون ۱۳ تاییدیه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت کردند - تکفارس 
گوشی های آیفون ۱۳ تاییدیه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت کردند - تکفارس 
گوشی های آیفون ۱۳ تاییدیه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت کردند - تکفارس 

گوشی های آیفون ۱۳ تاییدیه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت کردند

افشین نوری
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - 19:44
کانسپت آیفون 13

انتظار می‌رود اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۳ خود را در ماه سپتامبر معرفی کند. البته این هندست‌ها باید قبل از معرفی بتوانند تاییدیه سازمان‌ها مختلف دنیا را کسب کنند. این پروسه اغلب مدت زمان زیادی طول می‌کشد و گاهی منجر به درز اطلاعات مهمی درباره دستگاه‌ها می‌شود.

یکی از تاییدیه‌هایی که گوشی‌‌های آیفون ۱۳ به‌تازگی آن را دریافت کرده‌اند، تاییدیه کمیسیون اقتصادی اوراسیا یا همان EEC است که شماره‌مدل‌های این دستگاه‌ها را فاش کرده است.

آیفون ۱۳

شماره‌مدل‌هایی که در لیست EEC مشاهده می‌شود عبارتند از: A2628 ،A2630 ،A2634 ،A2635 ،A2640 ،A2643 و A2645. ضمن اینکه طبق اسناد این سازمان، همه این دستگاه‌ها سیستم عامل آی او اس ۱۴ را روی خود اجرا خواهند کرد. در حال حاضر بسیار سخت است که بگوییم کدامیک از این شماره‌مدل‌ها مربوط به کدامیک از مدل‌های آیفون ۱۳ می‌شود.

مطالب مرتبط:

انتظار می رود اپل همه مدل‌های آیفون ۱۲ و از جمله مدل مینی را با هندست‌های آیفون ۱۳ که مجهز به چیپست ۵ نانومتری A15 اپل خواهند بود و از یک ناچ بازطراحی‌شده بهره خواهند برد، ارتقا ببخشد. مدل‌های پرو این سری احتمالاً از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی LTPO OLED استفاده خواهند کرد و مدل‌های معمولی آن مجهز به پنل‌های ۶۰ هرتزی خواهند بود.

همچنین انتظار می‌رود که همه مدل‌های آیفون ۱۳ از دوربین‌های التراواید جدیدی با فاصله کانونی f/1.8 بهره ببرند. ضمن اینکه مدل‌های پرو، احتمالاً از لرزشگیرهای سنسورشیفت روی دوربین‌های اصلی و التراواید خود استفاده خواهند کرد.

شایعات اخیر همچنین به باتری‌های بزرگ برای سری آیفون ۱۳ اشاره کرده‌اند و گفته می‌شود که آیفون ۱۳ مینی از یک باتری ۲۴۰۶ میلی آمپرساعتی و مدل‌های آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو از باتری‌های ۳۰۹۵ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهند برد. مدل ۱۳ پرو مکس هم ممکن است از یک باتری ۴۳۵۲ میلی‌آمپرساعتی استفاده کند که در این‌صورت شاهد بزرگترین باتری‌ای خواهیم بود که تاکنون بر روی یک گوشی آیفون استفاده شده است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید