اپل یک رنگ جدید نارنجی به سری آیفون ۱۳ اضافه می‌کند - تکفارس 
اپل یک رنگ جدید نارنجی به سری آیفون ۱۳ اضافه می‌کند - تکفارس 

اپل یک رنگ جدید نارنجی به سری آیفون ۱۳ اضافه می‌کند

افشین نوری
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - 19:36
رندر آیفون 13

اپل برای هر نسل از آیفون های خود یک رنگ جدید هیرو (Hero) انتخاب می‌کند؛ سال گذشته این رنگ، آبی بود و سال قبل‌تر از آن، سبز. امسال این رنگ همانطور که در جدیدترین رندرهای ایان زلبو (Ian Zelbo) مشاهده می‌شود می‌تواند نارنجی باشد. ایان زلبو قبلاً رندرهای مک بوک و مک بوک ایر را هم طاحی کرده بود.

لازم به گفتن است که اپل معمولاً رنگ هیروی خود را به دو رنگ تقسیم می‌کند؛ برای مثال، رنگ آبی آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس نسبت به رنگ آبی آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی اشباع‌شدگی کمتری داشتند. این موضوع در مورد سری آیفون ۱۱ هم صادق بود.

مطالب مرتبط:

بنابراین از آنجاییکه رندرهای امروز مربوط به مدل استاندارد آیفون ۱۳ می‌شوند، می‌توان حدس زد که آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس احتمالاً کمی تیره‌تر خواهند بود؛ یعنی به جای نارنجی، برنزی باشند. البته شاید هم این رندرها متعلق به یک آیفون معمولی باشند که هیچ مدل پرویی ندارند.

ما همچنین قبلاً یک تصویر از مدل اولیه آیفون ۱۳ مینی در رنگ آبی و رندرهای آیفون ۱۳ را در رنگ قرمز دیده‌ بودیم. علاوه بر اینها، ما احتمالاً شاهد رنگ سفید استاندارد و رنگ‌ مشکی/خاکستری هم برای این سری خواهیم بود.

اگر بحث رنگ را کنار بگذاریم، سری آیفون ۱۳ در بخش طراحی به‌جز چند تغییر جزئی مانند یک هول پانچ کوچک‌تر، سیستم دوربین بزرگ‌تر در قاب پشت و استفاده از سنسور لیدار در جلو، تقریباً مشابه سری سال قبل خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.