آی او اس ۱۴ بر روی ۹۰ درصد آیفون‌های  ۴ سال اخیر نصب شده است - تکفارس 
آی او اس ۱۴ بر روی ۹۰ درصد آیفون‌های  ۴ سال اخیر نصب شده است - تکفارس 
آی او اس ۱۴ بر روی ۹۰ درصد آیفون‌های  ۴ سال اخیر نصب شده است - تکفارس 

آی او اس ۱۴ بر روی ۹۰ درصد آیفون‌های ۴ سال اخیر نصب شده است

مهدی حلوائی
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - 18:56
آی او اس 14

براساس آمار منتشرشده توسط اپل، سیستم‌عامل آی او اس ۱۴ حالا بر روی ۹۰ درصد از آیفون‌های عرضه‌شده در ۴ سال اخیر نصب شده است.

۸ درصد از آیفون‌های عرضه‌شده در ۴ سال اخیر از سیستم‌عامل آی او اس ۱۳ استفاده کرده و ۲ درصد آن‌ها به سیستم‌عامل قدیمی‌تر مجهز شده‌اند. ۸۵ درصد از تمام آیفون‌ها (از جمله آن‌هایی که بیش از ۴ سال عمر دارند) از سیستم‌عامل آی او اس ۱۴ استفده می‌کنند. ۸ درصد از تمام آیفون‌ها از آی او اس ۱۳ بهره برده و ۷ درصد از آن‌ها از آی او اس‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند.

مطالب مرتبط:

آمار میزان نصب آی او اس 14

همچنین ۹۱ درصد از آیپدهای منتشرشده در ۴ سال اخیر از سیستم‌عامل آیپد او اس ۱۴ بهره برده و ۷۹ درصد از تمام آیپدها سیستم‌عامل آی او اس ۱۴ را نصب کرده‌اند. همانند آیفون، بسیاری از آیپدها نیز از آی او اس ۱۴ پشتیبانی نکرده و ۱۲ درصد از این محصولات از سیستم‌عامل آی او اس ۱۲ و ۹ درصد از آن‌ها از سیستم‌عامل آی او اس ۱۳ استفاده کرده‌اند.

اپل قبلاً در ماه فوریه (بهمن) آمار مربوط به میزان نصب سیستم‌عامل آی او اس ۱۴ را منتشر کرده بود. در آن زمان ۸۴ درصد از آیفون‌های عرضه‌شده در ۴ سال اخیر و همچنین ۸۰ درصد از تمام آیفون‌ها از این سیستم‌عامل استفاده می‌کردند. از این رو میزان نصب سیستم‌عامل آی او اس ۱۴ با رشد قابل قبولی روبه‌رو بوده است.

آمار میزان نصب آی او اس 14

آمار مربوط به نرخ نصب سیستم‌‌عامل ۱۴ در حالی منتشر شد که سی و دومین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان تا چند روز دیگر آغاز شده و در جریان این کنفرانس از سیستم‌عامل آی او اس ۱۵ و آیپد او اس ۱۵ رونمایی خواهد شد. شرکت اپل پس از این کنفرانس تمرکز خود را بر روی آی او اس ۱۵ گذاشته و خود را برای عرضه‌ی این سیستم‌عامل در پاییز سال جاری آماده می‌کند.

آیا شما نیز از جدیدترین سیستم‌عامل آی او اس استفاده می‌کنید؟ به نظر شما اپل باید چه مشکلاتی را در نسخه‌ی بعدی آی او اس رفع کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: MacRumors

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید