ریلمی تا سال ۲۰۲۴ بیش از ۲۰ گوشی ۵G عرضه می‌کند - تکفارس 
ریلمی تا سال ۲۰۲۴ بیش از ۲۰ گوشی ۵G عرضه می‌کند - تکفارس 
ریلمی تا سال ۲۰۲۴ بیش از ۲۰ گوشی ۵G عرضه می‌کند - تکفارس 

ریلمی تا سال ۲۰۲۴ بیش از ۲۰ گوشی ۵G عرضه می‌کند

افشین نوری
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - 10:02
ریلمی

ریلمی به مناسبت سالگرد سه سالگی خود، یک کنفرانس ۵G با مشارکت انجمن GSM، کوالکام و موسسه تحقیقاتی Counterpoint برگزار کرده است. این شرکت در این کنفرانس گفته است که قصد دارد شبکه ۵G را برای میلیون‌ها کاربر خود در سراسر دنیا قابل‌دسترس کند. ریلمی در این کنفرانس هدف خود را برای رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال گوشی هوشمند ۵G تا سال ۲۰۲۴ اعلام کرد و از برنامه‌های خود برای توسعه محصولات ۵G تا ۷۰ درصد بازارهای دنیا تا سال آینده خبر داد.

مطالب مرتبط:

مادو شث (Madhav Sheth) نایب رییس بخش هند و اروپایی ریلمی گفته است:

ما معتقدیم که در عصر ارتباطات ۵G، کمک به سرعت گرفتن استفاده از این تکنولوژی جدید، یک ماموریت بسیار مهم برای ریامی است. ما سخت کار خواهیم کرد تا با شنیدن خواسته‌های مشتریان‌مان، به عمومی‌تر کردن شبکه ۵G کمک کنیم و تلاش خواهیم کرد تا با همکاری شرکای خود اکوسیستم ۵G مان را توسعه دهیم.

ریلمی

ریلمی برای اینکه بتواند در سال‌های آینده قیمت گوشی های ۵G خود را به حدود ۱۰۰ دلار برساند، همچنان به ارایه هندست‌های ۵G اقتصادی ادامه خواهد داد. ریلمی همچنین از برنامه‌های خود برای معرفی دو مدل جدید برای خانواده سری جی تی (GT) و یک پرچمدار با عملکرد بالا تا آخر این ماه خبر داد و گفت که یک پرچمدار دوربین‌محور هم در ماه جولای معرفی خواهد کرد.

ریلمی در طول دو سال آینده حدود ۹۰ درصد از منابع تحقیق و توسعه خود که چیزی حدود ۳۰۰ میلیون دلار می‌شود به توسعه محصولات ۵G اختصاص خواهد داد و تعداد هفت مرکز تحقیق و توسعه ۵G در آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی دایر خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید