نسخه‌ی اسپشال ادیشن خودروی آلپاین A110S معرفی شد - تکفارس 
نسخه‌ی اسپشال ادیشن خودروی آلپاین A110S معرفی شد - تکفارس 
نسخه‌ی اسپشال ادیشن خودروی آلپاین A110S معرفی شد - تکفارس 

نسخه‌ی اسپشال ادیشن خودروی آلپاین A110S معرفی شد

مهدی حلوائی
۳ خرداد ۱۴۰۰ - 18:02
آلپاین A110S

آلپاین A110 خودروی کمیابی به حساب می‌آید اما اگر شما به‌دنبال خودرویی کمیا‌ب‌تر و گران‌تر هستید، آلپاین خودرویی را تولید کرده که این نیاز شما را رفع خواهد کرد. این شرکت با همکاری فلیپه پانتون، طراح آرژانتینی سرشناس نسخه‌ی محدودی از خودروی آلپاین A110S را معرفی کرد که طراحی بی‌نظیر و خیره‌کننده‌ای داشته و البته به قیمت نجومی ۱۲۵ هزار یورو (۱۵۲ هزار دلار) به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط:

آلپاین A110S

این برچسب قیمتی دوبرابر قیمت اصلی خودروی A110S در زمان عرضه‌ی آن در سال ۲۰۱۹ است. در حال حاضر تنها ۴ دستگاه از این خودرو تولید شده و ۳ دستگاه آن برای فروش قرار گرفته است. شرکت آلپاین هنوز اطلاعات کامل‌‎تری را در خصوص نحوه‌ی خرید این محصول منتشر نکرده است اما قرار است که این اتفاق در هفته‌ی آینده صورت بگیرد. به‌گفته‌ی آلپاین، این خودرو مخصوص کلکسیونرها و طرفداران محصولات کمیاب ساخته شده است.

آلپاین A110S

فرناندو آلونسو، راننده‌ی مشهور اسپانیایی به همراه فلیپه پانتون این خودرو را برای ساعاتی در پیست گرند پریکس موناکو به حرکت درآورد. تیم فرمول یک آلپاین در آغاز مسابقات گرند پریکس موناکو در آخر هفته لباس‌هایی که طراحی مشابه این خودرو را دارد به تن خواهند کرد. رئیس شرکت آلپاین در سال گذشته اعلام کرد که این شرکت به زودی به برندی مشابه فراری تیدیل خواهد شد. با این حال، تمرکز آلپاین بر ساخت خودروهای برقی احتمالاً نشان از شکست این هدف بوده است.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید