تاریخ معرفی تبلت لنوو یوگا پد پرو بعدی مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی تبلت لنوو یوگا پد پرو بعدی مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی تبلت لنوو یوگا پد پرو بعدی مشخص شد

مهدی ملکی
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:07
لنوو یوگا پد پرو

لنوو هفته گذشته به طور رسمی از تبلت یوگا پد پرو ۱۳ رونمایی کرد. حال این شرکت پس از گذشته یک هفته، تبلت دیگری را معرفی خواهد کرد. تاریخ معرفی این تبلت برای روز ۳ خرداد ۱۴۰۰ (۲۴ می ۲۰۲۱ میلادی) در چین تنظیم شده است. آخرین تیزر منتشر شده از این تبلت، بلندگوی چهارگانه و پشتیبانی از صدای دالبی اتموس را نیز تایید می‌کند.

در یک خلاصه کلی می‌توان گفت که آخرین تبلت شرکت لنوو تحت نام یوگا پد، به نمایشگر ۱۳ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰p، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از دالبی ویژن مجهز خواهد بود. همچنین نمایشگر می‌تواند ۴۰۹۶ سطح از فشار را تحمل کند که آن را تبدیل به یک محصول عالی جهت یادداشت‌برداری و یا ترسیم می‌کند. طبق پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود که در ساخته جدید لنوو شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ باشیم.

تبلت مذکور از درگاه HDMI هم پشتیبانی خواهد کرد؛ بنابراین با محصولی روبه‌رو هستیم که می‌تواند به عنوان یک نمایشگر قابل حمل نیز ظاهر شود. کیک‌استند همراه تبلت، کاربر را قادر به آویزان کردن آن از سطوح مختلفی می‌کند.

استند جدید، صرفاً یک صفحه ساده نبوده، بلکه دارای برجستگی‌هایی است که به تبلت اجازه می‌دهد تا در حالت‌های مختلفی قرار بگیرد: برای مثال،‌ رو به بالا بایستد یا از بالا آوایزان شود (برای مثال، هنگامی که کاربر مشغول آشپزی است) یا اینکه فقط کمی از روی میز بلند شود. از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به دو عدد درگاه USB-C، یکی برای شارژ و دیگری برای اتصال لوازم جانبی اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

تبلت هفته گذشته لنوو، در سکوت خبری معرفی شد. طبق پست معرفی رسمی این تبلت در حساب لنوو در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo)، شیاشین (Xiaoxin) پد پرو ۲۰۲۱ همراه با یک نمایشگر اولد (OLED) با پشتیبانی از فناوری HDR10 و دالبی ویژن روانه بازار خواهد شد. این نمایشگر حداکثر قادر به ارائه روشنایی برابر با ۶۰۰ نیت است و موفق به کسب گواهینامه ایمنی چشم TUV Rheinland شده است. این نمایشگر قابل توجه رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ پیکسل را برای کاربران فراهم می‌سازد.

لنوو پد پرو ۲۰۲۱ به یک پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد بود و به اجرای یک نسخه مخصوص و شخصی‌سازی شده از ویندوز ۱۰ برای پردازنده‌های آرم (ARM) خواهد پرداخت.

تصاویر تبلیغات منتشر شده برای این تبلت بالارده جدید، از شباهت بسیار بالای آن با آیپد پرو اپل خبر می‌دهند. حاشیه‌های باریک این تبلت تنها دوربین سلفی جلویی را در خود جای داده‌اند و از دیگر موارد به کار رفته در آن می‌توانیم اشاره‌ای به خروجی بلندگوی چهارگانه، درگاه کارت میکرو اس‌دی (micro SD) و نهایتاً دکمه پاور اشاره کنیم که حسگر تشخیص اثر انگشت درون آن جای گرفته است.

منبع:‌ GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.