تبلت لنوو پد پرو ۲۰۲۱ معرفی شد؛ شباهت بی‌سابقه با محصولات اپل - تکفارس 
تبلت لنوو پد پرو ۲۰۲۱ معرفی شد؛ شباهت بی‌سابقه با محصولات اپل - تکفارس 

تبلت لنوو پد پرو ۲۰۲۱ معرفی شد؛ شباهت بی‌سابقه با محصولات اپل

مهدی ملکی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 10:18
لنوو پد پرو ۲۰۲۱

لنوو به تازگی تبلت بالارده خود را به صورت رسمی معرفی کرده است. طبق پست معرفی رسمی این تبلت در حساب لنوو در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo)، شیاشین (Xiaoxin) پد پرو ۲۰۲۱ همراه با یک نمایشگر اولد (OLED) با پشتیبانی از فناوری HDR10 و دالبی ویژن روانه بازار خواهد شد. در ادامه به معرفی مشخصات کامل لنوو پد پرو ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

این نمایشگر حداکثر قادر به ارائه روشنایی برابر با ۶۰۰ نیت است و موفق به کسب گواهینامه ایمنی چشم TUV Rheinland شده است. این نمایشگر قابل توجه رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ پیکسل را برای کاربران فراهم می‌سازد.

مطالب مرتبط:

لنوو پد پرو ۲۰۲۱ به یک پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد بود و به اجرای یک نسخه مخصوص و شخصی‌سازی شده از ویندوز ۱۰ برای پردازنده‌های آرم (ARM) خواهد پرداخت.

تصاویر تبلیغات منتشر شده برای این تبلت بالارده جدید، از شباهت بسیار بالای آن با آیپد پرو اپل خبر می‌دهند. حاشیه‌های باریک این تبلت تنها دوربین سلفی جلویی را در خود جای داده‌اند و از دیگر موارد به کار رفته در آن می‌توانیم اشاره‌ای به خروجی بلندگوی چهارگانه، درگاه کارت میکرو اس‌دی (micro SD) و نهایتاً دکمه پاور اشاره کنیم که حسگر تشخیص اثر انگشت درون آن جای گرفته است.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.