مردی به دلیل انفجار باتری آیفون ۶ خود از اپل شکایت می‌کند - تکفارس 
مردی به دلیل انفجار باتری آیفون ۶ خود از اپل شکایت می‌کند - تکفارس 
مردی به دلیل انفجار باتری آیفون ۶ خود از اپل شکایت می‌کند - تکفارس 

مردی به دلیل انفجار باتری آیفون ۶ خود از اپل شکایت می‌کند

علیرضا فاضل
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 20:19
آیفون 6 اپل

مردی میانسال به نام رابرت فرانکلین (Robert Franklin) اهل هاپکینز سیتی تگزاس که در سال ۲۰۱۹ هنگام استفاده از آیفون ۶، باتری آن در دستانش منفجر گشت و باعث آسیب به مچ دست و چشمانش شده بود، در یکی از شعبه‌های دادگاه ایالتی آمریکا در شرق تگزاس شکایت خود را علیه این کمپانی اعلام کرد.

در متن این دادخواهی آمده است که باتری آیفون ۶ به دلیل وجود نقص در آن در هنگام استفاده و شارژ کردن، دمای زیادی تولید می‌کند و می‌تواند برای کاربر آن خطرناک باشد. وی به دنبال آن است تا ثابت کند که این انفجار صدمات غیرقابل جبرانی به وی وارد کرده و درخواست خسارتی ۵ میلیون دلاری را برای هزینه‌های درمان و دادگاه و هم‌چنین یک تلفن همراه جایگزین کرده است.

مطالب مرتبط:

در ۱۵ آگوست ۲۰۱۹، رابرت فرانکلین در حال گوش دادن به موسیقی با آیفون ۶ خود بود که آن را در سال ۲۰۱۸ خریداری نموده بود؛ پس از مدتی پخش آهنگ به صورت ناگهانی متوقف می‌شود و رابرت هنگامی که تلفن همراه را به دست می‌گیرد تا مشکل دستگاه را بیابد، باتری تلفن همراه در دست او منفجر می‌شود و به چشمان او آسیب می‌رساند و هم‌چنین باعث سقوط وی نیز می‌گردد. او برای آن که از ضربه ناشی از سقوط در امان بماند، دستان خود را بین زمین و بدن خویش قرار می‌دهد که این کار باعث آسیب شدیدی به مچ یکی از دست‌های او می‌شود.

البته این دادخواهی اشاره‌ای به وضعیت آیفون ۶ موردنظر در هنگام استفاده نمی‌کند و این که آیا این دستگاه دست دوم بوده است یا از نمایندگی رسمی اپل خریداری شده است. این مدل در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی اپل عرضه شد و یکی از موفق‌ترین دستگاه‌های آیفون تا به امروز محسوب می‌شود.

منبع: phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید