تبلت شیائومی می پد ۵ به یک باتری ۸۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود - تکفارس 
تبلت شیائومی می پد ۵ به یک باتری ۸۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود - تکفارس 

تبلت شیائومی می پد ۵ به یک باتری ۸۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود

مهدی ملکی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 15:59
شیائومی می پد ۵

مدت‌هاست که انتظار می‌رود شیائومی از سری تبلت جدید خود موسوم به می پد ۵ رونمایی کند. این سری جدید مستقیماً به رقابت با محصولات آیپد پرو، گلکسی تب و همچنین میت پد پرو شرکت هوآوی خواهد پرداخت. تاکنون یکی از محصولات این سری که توسط ۳C تایید شده است، به یک باتری دوگانه ۴۲۶۰ میلی‌آمپرساعت مجهز است که حداکثر ظرفیت آن را به ۸۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رساند.

دیگر شایعات اشاره کرده‌اند که دو دستگاه از این سری معرفی و به بازار عرضه خواهند شد؛ یکی مدل پایه سری می پد ۵ و دیگری می پد ۵ پرو است.

مطالب مرتبط:‌

مدل پرو دارای یک نمایشگر ال‌سی‌دی (LCD) با پشتیبانی از نرخ فریم ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه لمس ۲۴۰ هرتز خواهد بود. این مدل همچنین از فناوری In-Cell قلم فعال نیز بهره‌مند خواهد بود و از دیگر نکات قابل توجه آن، نسبت صفحه WQXGA همراه با رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ است. رندرهای فاش شده نیز اندکی ذهنیت ما را بهبود داده و حاکی از ماژول اصلی دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه، مشابه با سری گوشی‌های هوشمند می ۱۱ است.

مدتی پیش نیز اطلاعات قابل توجهی در رابطه با تبلت‌های نسل آینده این شرکت چینی منتشر شده بود. براساس اطلاعاتی که توسط منبعی به نام kacskrz و گروه تلگرامی XiaomiUI از داخل اپلیکیشن‌های سیستمی MIUI 12.5 پیدا شده‌ است، ما احتمالاً شاهد معرفی حداقل سه تبلت رده‌بالا با چیپست اسنپدراگون سری ۸ از طرف شیائومی خواهیم بود.

شیائومی می پد ۵

براساس گفته‌های kacskrz، شماره‌ مدل تبلت enuma به شماره K81 ختم می‌شود، درحالیکه مدل elish با شماره K81A پایان پذیرفته است. این موضوع نشان می‌دهد که هر دو مدل احتمالاً نسخه‌های متفاوت یک دستگاه خواهند بود. مدل enuma همچنین از تماس‌های صوتی پشتیبانی می‌کند که این موضوع به معنای پشتیبانی آن از اتصال LTE یا ۵G خواهد بود.

مدل سوم این گروه، nabu نام دارد که شماره مدل آن به K82 ختم می‌شود و این یعنی اینکه nabu یک محصول کاملاً متفاوت خواهد بود. براساس اطلاعات kacskrz، هر سه تبلت شیائومی مجهز به نمایشگرهای ال‌سی‌دی با رزولوشن ۲۵۶۰x۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با نسبت تصویر به بدنه‌ی ۱۶:۱۰ خواهند بود. البته مدل nabu احتمالاً دارای قطر ۱۰.۹۷ اینچ خواهد بود.

Kacskrz همچنین فاش کرده که مدل nabu احتمالاً مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، +۸۵۵ یا ۸۶۰ خواهد بود و دو تبلت دیگر نیز به احتمال زیاد از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، +۸۶۵ یا ۸۷۰ استفاده خواهند کرد.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.