شایعات جدید به رونمایی از ریلمی V25 اشاره می کنند - تکفارس 
شایعات جدید به رونمایی از ریلمی V25 اشاره می کنند - تکفارس 

شایعات جدید به رونمایی از ریلمی V25 اشاره می کنند

مهدی ملکی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 15:17
ریلمی ۸ پرو

نزدیک به دو هفته پیش ما شاهد افشای دو عدد از فهرست‌بندی‌های وب‌سایت TENNA بودیم که به دو عدد از گوشی‌های رو به عرضه شرکت ریلمی اشاره می‌کرد. حال طبق شایعه جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده است، یکی از این محصولات، با نام ریلمی V25 شناخته خواهد شد.

افشاگر چینی این اطلاعات یعنی @Arsenal بر این باور است که RMX 3333 یا RMX 3141 به همین موضوع اشاره دارد و منظور از آن‌ها، مدل ریلمی V25 است.

انتظار می‌رود که RMX 3333 به اسنپدراگون ۷۸۰G مجهز باشد. از سوی دیگر، عرضه RMX 3141 همراه با یک پردازنده اسنپدراگون ۷۶۸G بسیار محتمل است. مدل دوم احتمالاً از پیکربندی مشابهی با گوشی هوشمند+* جدید اوپو با نام K9 5G بهره‌مند باشد.

ریلمی V25

این به معنای تجهیز این دستگاه به یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد (AMOLED) با رزولوشن فول اچ‌دی+، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی همراه با یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و در نهایت یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

مطالب مرتبط:

باتری محصول نیز با پیروی از پیکربندی دستگاه یاد شده احتمالاً دارای ظرفیت ۴۲۲۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. در قسمت نرم‌افزار نیز می‌توانیم به پشتیبانی از اندروید ۱۱ و رابط کاربری ریلمی UI ۲ مبتنی بر آن اشاره کنیم.

در رابطه با مدل دیگر چه؟ RMX 3333 از سوی دیگر احتمالاً‌ به یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با ماژول دوربین سه‌گانه شامل لنز ۴۸ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل مجهز خواهد شد. استفاده از باتری ۴۲۲۰ میلی‌آمپرساعت نیز یکی دیگر از احتمالات بسیار قدرتمند تلقی می‌شود.

ریلمی V25

باید ذکز کرد که روند معرفی محصولات جدید از این شرکت به هیچ عنوان عجیب و غیرمنتظره نیست. شرکت ریلمی تقریباً یک سال پیش اولین ساعت هوشمند خود با نام ریلمی واچ را معرفی کرد. ریلمی از آن زمان تاکنون، این برند را با دو مدل سری واچ S توسعه داده است. این شرکت مدتی پیش نیز، جایگزین واقعی مدل اصلی ریلمی واچ را با همان ظاهر مربعی‌شکل معرفی کرد.

ریلمی واچ ۲ از یک نمایشگر لمسی ۱.۴ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن ۳۲۰x۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد و دارای روشنایی ۶۰۰ نیت است. ریلمی در این ساعت بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس مختلف ارائه کرده که شامل گزینه‌های جدید لایو نیز می‌شود. در لبه سمت راست واچ ۲ فقط یک دکمه وجود دارد و وزن کلی ساعت ۳۸ گرم است. این ساعت همچنین دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است.

مدتی پیش نیز وب‌سایت بنگلادش ریلمی تایید کرد که این شرکت از گوشی C20A در هفته‌ی آینده رونمایی خواهد کرد. ریلمی هنوز به‌طور دقیق تاریخ رونمایی از این محصول را اعلام نکرده اما تایید کرده است که این محصول در روز عید یعنی ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) معرفی خواهد شد. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا ریلمی به زودی دست به معرفی محصول جدیدی می‌زند؟

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.