بیل گیتس و ملیندا گیتس پس از ۲۷ سال زندگی مشترک از هم جدا خواهند شد - تکفارس 
بیل گیتس و ملیندا گیتس پس از ۲۷ سال زندگی مشترک از هم جدا خواهند شد - تکفارس 
بیل گیتس و ملیندا گیتس پس از ۲۷ سال زندگی مشترک از هم جدا خواهند شد - تکفارس 

بیل گیتس و ملیندا گیتس پس از ۲۷ سال زندگی مشترک از هم جدا خواهند شد

علیرضا فاضل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 11:16
بیل گیتس

بیل و ملیندا گیتس اعلام کردند که پس از ۲۷ سال زندگی در کنار یک دیگر، تصمیم به جدایی گرفته‌اند. آن‌ها در بیانیه‌ای مشترک اذعان کردند که احساس می‌کنند به عنوان یک زوج، دیگر نمی‌توانند باعث رشد و تکامل هم‌ شوند و برای هر دوی آن‌ها بهتر خواهد بود تا ادامه مسیر زندگی خود را به صورت جداگانه  بپیمایند.

ویلیام هنری بیل گیتس که به عنوان بنیان‌گذار اصلی مایکروسافت، غول صنعت تکنولوژی شناخته می‌شود، در سال ۲۰۰۰ با کمک همسر خود سازمان خیریه Bill & Melinda Gates Foundation را تأسیس نمود. این بنیاد خیریه در طول ۲۱ سال گذشته تبدیل به یکی از عظیم‌ترین خیریه‌های جهان با میزان دارایی‌ای در حدود ۵۰ میلیارد دلار گشته است.

مطالب مرتبط:

بیل گیتس در همان سال ۲۰۰۰ از سمت مدیرعاملی مایکروسافت کناره‌گیری نمود، وی در سال ۲۰۰۸ نیز کار کردن به صورت یک کارمند تمام وقت را در مایکروسافت رها کرد و کمی پس از آن، از هیئت مدیره این شرکت نیز استعفا داد. او دلیل این کار خود را تمرکز بیش‌تر بر روی فعالیت‌های بشردوستانه اذعان نمود.

ملیندا گیتس نیز تا سال ۱۹۹۶ به عنوان یکی از مدیران بازاریابی این کمپانی فعالیت نموده و بر روی عرضه تعدادی از محصولات برند مایکروسافت نظارت داشته است.

هنوز به طور کامل مشخص نیست که این جدایی مسالمت‌آمیز چه تأثیری بر روی بنیاد خیریه گیتس خواهد گذاشت، اما بر اساس بیانیه مشترک این زوج ثروتمند، هردوی آن‌ها به هدف این سازمان خیریه باور دارند و کار خود با یک‌ دیگر را به عنوان دو همکار ادامه خواهند داد. با وجود این جدایی، بیل گیتس و ملیندا گیتس به همراه شریک مولتی‌میلیاردر خود یعنی وارن بافت، هنوز هم متولیان این بنیاد جهانی خیریه به حساب می‌آیند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید