سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ تائیدیه ۳C را دریافت کرد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ تائیدیه ۳C را دریافت کرد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ تائیدیه ۳C را دریافت کرد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ تائیدیه ۳C را دریافت کرد

افشین نوری
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 18:10
گلکسی زد فولد۳

جزئیات جدیدی درباره گوشی تاشوی بعدی سامسونگ منتشر شده است. گلکسی زد فولد ۳ به‌تازگی تائیدیه ۳C را دریافت کرده است که نشان می‌دهد این گوشی از یک شارژر ۲۵ واتی بهره خواهد برد.

مطالب مرتبط:

تائیدیه ۳C شماره مدل این آداپتور را EP-TA800 ذکر شده که همان شماره مدل شارژر گلکسی زد فولد ۲ است. هرچند سرعت شارژ این آداپتور ۲۵ وات است، بعید نیست که خود گوشی بتواند سرعت‌های شارژ سریع‌تری را هنگام استفاده از یک آداپتور سازگار دیگر پشتیبانی کند.

گلکسی زد فولد۳

قبلاً فاش شده بود که گلکسی زد فولد ۳ مجهز به یک باتری ترکیبی با ظرفیت ۴۲۷۵ میلی‌آمپرساعت (۲۲۱۵ میلی‌آمپرساعت + ۲۰۶۰ میلی‌آمپرساعت) خواهد بود و ممکن است به‌عنوان یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی تبلیغ شود.

ما براساس شایعات می‌دانیم که گلکسی زد فولد ۳ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که نمایشگر این هندست ارتقا یابد، بطوریکه سایز نمایشگر خارجی آن ممکن است با حفظ همان نسبت تصویر به بدنه گلکسی فولد ۲، از ۶.۲۳ اینچ به ۵.۴ اینچ کاهش یابد و سایز نمایشگر داخلی آن هم احتمال دارد به ۷.۵ اینچ افزایش یابد. ضمن اینکه، قابلیت‌های دیگری مانند مقاومت در برابر نفوذ آب، پشتیبانی از قلم S Pen و نسل جدید پوشش شیشه‌ای فوق‌نازک (UTG) نیز برای گلکسی زد فولد ۳ پیش‌بینی می‌شود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید