تبلت تاشوی سامسونگ زد فولد احتمالا سال آینده معرفی می‌شود - تکفارس 
تبلت تاشوی سامسونگ زد فولد احتمالا سال آینده معرفی می‌شود - تکفارس 

تبلت تاشوی سامسونگ زد فولد احتمالا سال آینده معرفی می‌شود

افشین نوری
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 10:17
تبلت تاشو سامسونگ

سامسونگ به‌تازگی یک نشان تجاری جدید در اتحادیه اروپا به ثبت رسانده که تائید می‌کند این شرکت کره‌ای به‌دنبال معرفی یک تبلت تاشو تحت نام سامسونگ زد فولد (Samsung Z Fold) است.

همچنین براساس شایعات، سامسونگ قصد دارد در اوایل سال ۲۰۲۲ یک گوشی هوشمند تاشو با قابلیت تاشوندگی از دو جا (double-folding) معرفی کند که دارای نمایشگر روشن‌تری نسبت به گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فولد خواهد بود.

مطالب مرتبط:

نشان تجاری مذکور، در تاریخ ۳ اردیبهشت (۲۳ آوریل) امسال در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت رسیده و هم برای گوشی‌های هوشمند و هم برای تبلت‌ها قابل استفاده خواهد بود.

تبلت تاشوی سامسونگ زد فولد احتمالا سال آینده معرفی می‌شود - تکفارس 

اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که بین این نشان تجاری و نشان تجاری «گلکسی زد» که سامسونگ آن را برای گوشی‌های گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ به کار برده تفاوت‌هایی وجود دارد.

برای نمونه، علامت Z در نشان تجاری جدید به‌وضوح نشان‌دهنده‌ی شکل احتمالی دستگاه جدید است. انتظار می‌رود که تبلت تاشوی سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه از شیشه فوق‌نازک بهره ببرد و از قلم S Pen پشتیبانی نماید. این تبلت ممکن است در رویداد معرفی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ که در ماه جولای امسال برگزار خواهد شد به نمایش درآید.

منبع: mspoweruser

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید