مدل‌های کمیابی از فراری در رویداد Cavallino Classic نمایش داده خواهند شد - تکفارس 
مدل‌های کمیابی از فراری در رویداد Cavallino Classic نمایش داده خواهند شد - تکفارس 

مدل‌های کمیابی از فراری در رویداد Cavallino Classic نمایش داده خواهند شد

علیرضا فاضل
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 22:48
لاین‌آپ فراری

بعد از تأخیرهای فراوان به دلیل پاندمی کرونا، سی‌امین رویداد Cavallino Classic در سواحل فلوریدا طی روزهای بیست و دوم تا بیست و پنجم آپریل برگزار خواهد شد. شاید ویروس کرونا باعث ایجاد تغییراتی در نحوه برگزاری این رویداد باسابقه شده باشد، اما بدون شک این نمایشگاه همانند سال‌های قبل با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. طبق سنت همیشگی این رویداد، تعدادی از خودروهای بسیار کمیاب و دست‌نخورده از فراری در آن حضور خواهند داشت و بازدیدکنندگان فرصت این را خواهند داشت که از رانندگی با این اتوموبیل‌های کلاسیک لذت ببرند.

مطالب مرتبط:

رویداد سه روزه Cavallino Classic از روز شنبه میزبان تعداد زیادی از اتوموبیل‌های تحسین شده خواهد بود که می‌توان در میان آن‌ها تعدادی مدل بسیار کمیاب را نیز به مشاهده کرد. حتی وعده حضور یک قایق تندرو در این نمایشگاه ماشین نیز داده شده است. نام تعدادی از خودروهایی که در این رویداد حضور خواهند داشت به شرح زیر است:

  • دو دستگاه فراری ۲۵۰ GTO
  • دو دستگاه فراری ۳۴۲ America
  • یک فراری ۲۵۰ TR قدیمی
  • یکی از خودروهای فرمول یک مایکل شوماخر بزرگ
  • یک فراری P540 Superfast Aperta
  • یک دستگاه Sergio Pininfarina
  • و در نهایت چندین فراری مدل ۲۷۵، Lussos و GTO

اتوموبیل‌های دیگری نیز در این نمایشگاه به نمایش خواهند درآمد. خودرو‌هایی که هدف از ساخته شدن آن‌ها نمایش آخرین تکنولوژی‌های به کار رفته در این صنعت است. یک فراری  مدل FXX-K هم در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود. خودورهای جدیدی که تاکنون سابقه حضور در این مراسم را نداشته‌اند هم فراری‌های ۳۳۰ GTC/GTS خواهند بود. علاوه بر آن، این رویداد همیشه غافل‌گیری‌های مخصوص به خود را داشته است و ما تا لحظه تمام شدن آن نخواهیم دانست که باید انتظار چه چیز جدیدی را علی‌الخصوص از این برند ایتالیایی داشته باشیم. در نتیجه اگر می‌خواهید کلکسیونی از بهترین فراری‌های تاریخ را از نزدیک مشاهده کنید، جایی بهتر از Cavallino Classic برای شما وجود نخواهد داشت.

بلیط‌های این رویداد فقط و فقط به صورت آنلاین به فروش خواهند رسید. همه چیزی که نیاز دارید به صورت مجازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این کار به دلیل محدود کردن هرچه بیش‌تر ارتباط فیزیکی انجام گرفته است. علاوه بر آن بسیاری از افرادی که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت واکسینه شده‌اند و نگرانی از این بابت وجود ندارد چرا که این رویداد در فضای باز برگزار می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید با خیالی راحت بلیط خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید و منتظر بمانید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.