تصاویر جدیدی از نمونه آزمایشی پورشه ۹۱۱ GT3 RS فاش شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از نمونه آزمایشی پورشه ۹۱۱ GT3 RS فاش شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از نمونه آزمایشی پورشه ۹۱۱ GT3 RS فاش شد

علیرضا فاضل
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - 21:47
پورشه 911 GT3 RS

مدتی می‌شود که کمپانی پورشه سری ۹۱۱را از خانواده پرچم‌دار خودروهای ۹۱۱ اسپورت خود معرفی کرده است. این برند آلمانی برای پر کردن فاصله بین عرضه این سری جدید و سری قدیمی خانواده ۹۱۱، مدل‌هایی شهری و معمولی را از این سری باسابقه معرفی کرده است؛ هم‌چنین مدل اسپورت این خانواده به نام GT3 RS 911 هم امسال به صورت رسمی معرفی شد و هم‌اکنون در حال توسعه قرار دارد. حال تصاویر جدیدی از یک مدل آزمایشی این اتوموبیل سوپراسپورت در رسانه‌ها در حال دست به دست شدن است. نکته قابل توجه در این تصاویر منتشر شده استفاده از یک بالچه بسیار بزرگ در عقب این خودرو است.

این بار اول نیست که ما یک ۹۱۱ سوپراسپورت را در پیست مشاهده می‌کنیم، اما قطعاً بار اول است که این مدل جدید خود را در پیست خانگی پورشه در نوربورینگ می‌بیند. همانند عکس‌های فاش شده قبلی، این نمونه نیز دارای پلاک رسمی کشور آلمان و برچسب میزان مصرف سوخت است که احتمال آن را که این خودرو نمونه‌ای از مدل GT3 Cup 911 باشد را بسیار کاهش می‌دهد.

مطالب مرتبط:

کمپانی پورشه به خوبی توانسته است بخش‌های مختلف این مدل جدید را از دید رسانه‌ها پنهان کند. ممکن است فکر کنید که این تصاویر از یک مدل آشکار و بدون روکش بدنه‌ای است که معمولاً برای خودروهای معرفی نشده استفاده می‌شود؛ اما در حقیقت پورشه با استفاده از نوعی رنگ سیاه مخصوص موفق شده است بسیاری از بخش‌های مهم این اتوموبیل را بجز بالچه عظیم آن مخفی نگه‌ دارد.

با این که اطلاعات کمی از این مدل مورد انتظار منتشر شده است؛ پیش‌بینی می‌شود که این اتوموبیل جدید نیز از شاسی و اسکلت‌بندی مشابه مدل‌های قبلی ۹۱۱ برخوردار باشد؛ هم‌چنین شایعات از موتوری با ظرفیت چهار لیتر و قدرت ۵۰۲ اسب بخار به همراه نیروی گشتاور ۴۶۹ نیوتون-متر خبر می‌دهند.

مشخص نیست که آیا این مدل به صورت کامل در امسال معرفی خواهد شد یا کمپانی پورشه معرفی کامل آن را به سال ۲۰۲۲ مؤکول کرده است.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.