بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی A72؛ تکرار یک فرمول موفق - تکفارس 
بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی A72؛ تکرار یک فرمول موفق - تکفارس 
بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی A72؛ تکرار یک فرمول موفق - تکفارس 

بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی A72؛ تکرار یک فرمول موفق

مهدی ملکی
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - 18:00
بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی A72

شرکت سامسونگ در سال گذشته با عرضه‌ی گوشی گلکسی A71 به دستاورد مهمی دست پیدا کرد. حالا نوبت به جانشین این گوشی رسیده تا موفقیت‌های آن را دوباره تکرار کند. گلکسی A72 از ویژگی‌هایی مانند نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین‌های قدرتمند بهره برده و طراحی زیبا و جذابی دارد. این گوشی از نظر پردازنده، پیشرفت کوچکی نسبت به A71 داشته و عملکرد آن، تفاوت چندانی با A71 ندارد. اما به‌طور کلی، این گوشی با باتری قدرتمند، دوربین‌های مختلف و برچسب قیمتی ۴۳۰ دلاری خود به یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است.

در حال حاضر، سامسونگ نسخه‌‌ی ۴G این گوشی را در کشور آمریکا منتشر کرده و انتظار می‌رود که نسخه‌ی ۵G آن در آینده‌ای نزدیک به بازار این کشور عرضه شود.  به جز پشتیبانی از فناوری ۵G، تفاوت‌ اصلی این نسخه در پردازنده‌ی سریع‌تر و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز آن است. با این وجود، تفاوت نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز به سختی قابل مشاهده است و اصلی‌ترین تفاوت این دو نسخه در پشتیبانی از ۵G می‌باشد.

صفحه نمایش گوشی گلکسی A72 دقیقاً مشابه صفحه نمایش امولد ۶٫۷ اینچی گلکسی A71 است. با این حال، تفاوت اصلی این دو نمایشگر در نرخ تازه‌سازی آن‌هاست، جایی که صفحه نمایش گلکسی A72 از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی برای اولین بار در گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ استفاده شده است و تجربه‌ی کار با آن را روان‌تر کرده است.

این صفحه نمایش از رزولوشن ۱۸۰۰ × ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۳۹۴ppi پشتیبانی کرده است که به‌طور کلی، رزولوشن مناسبی برای گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شود. پنل سوپر امولد این گوشی، رنگ سیاه طبیعی‌تر و به‌طور کلی، رنگ‌های غنی‌تری را نمایش می‌دهد.

به‌طور کلی، کیفیت نمایشگر این گوشی بسیار بالا بوده و انتظارات را برآورده می‌کند. کاربران می‌توانند از بین دو حالت رنگ زنده و طبیعی، یکی را انتخاب کنند. حالت زنده، تصاویر را روشن‌تر کرده و نور آبی را واضح‌تر نمایش می‌دهد. از این حالت، بیشتر در محیط‌های خارج از ساختمان استفاده می‌شود. حالت طبیعی نیز باعث کاهش نور تصویر شده و برای افرادی که چشم‌های حساس و آسیب‌پذیرتری دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش‌تر بررسی متنی سامسونگ گلکسی A72 را منتشر کردیم که شما می‌توانید از این لینک به مطالعه آن بپردازید. حال در ویدیو زیر به بررسی ویدیویی این محصول می‌پردازیم.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید