تاریخ عرضه‌ی سامسونگ گلکسی M42 5G رسماً اعلام شد - تکفارس 
تاریخ عرضه‌ی سامسونگ گلکسی M42 5G رسماً اعلام شد - تکفارس 

تاریخ عرضه‌ی سامسونگ گلکسی M42 5G رسماً اعلام شد

مهدی حلوائی
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - 19:25
سامسونگ گلکسی M42 5G

اوایل هفته‌ی گذشته گزارشی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد گوشی سامسونگ گلکسی M42 5G در ماه فروردین (آپریل) در کشور هند معرفی خواهد شد. امروز وب‌سایت آمازون در کشور هند تایید کرد که این گوشی در تاریخ ۸ اردیبهشت (۲۸ آپریل)  معرفی خواهد شد و همچنین صفحه‌ی رسمی تبلیغات این گوشی را نیز در دسترس قرار داد.

این صفحه، چندین تصویر از گلکسی M42 5G را به نمایش گذاشته است که علاوه بر طراحی گوشی، برخی از ویژگی‌های آن را نیز نشان می‌دهند. این گوشی از صفحه نمایش مجهز به دوربین سلفی ناچ و ۴ دوربین در قسمت پشتی بهره خواهد برد.

مطالب مرتبط:

سامسونگ گلکسی M42 5G

حسگر اثر انگشت گلکسی M42 5G نه در قسمت پشتی و نه در قسمت کناری گوشی (دکمه‌ی پاور) مشاهده نشده و از این رو، احتمال می‌رود که این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و در نتیجه از صفحه نمایش امولد بهره خواهد برد.

قرار است که این گوشی از پردانده‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G استفاده کند اما هنوز اطلاعات دقیق از میزان رم و حافظه‌ی داخلی این گوشی در دسترس قرار ندارد. آمازون تایید کرده است که این گوشی از سرویس‌های سامسونگ پی (Samsung Pay) و ناکس سکیوریتی (Knox Security) پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی M42 5G

در حالی که شرکت سامسونگ هنوز مشخصات کامل گلکسی M42 5G را اعلام نکرده است اما براساس شایعات قبلی، این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده و چیزی بین ۲۷۰ دلار تا ۳۳۵ دلار قیمت خواهد داشت.

انتظار می‌رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شود.

منبع: GSMArena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.