احتمالاً گلکسی M42 اولین ورودی ۵G سری خود است - تکفارس 
احتمالاً گلکسی M42 اولین ورودی ۵G سری خود است - تکفارس 

احتمالاً گلکسی M42 اولین ورودی ۵G سری خود است

مهدی ملکی
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 15:21
سامسونگ گلکسی M42

پیش‌تر در ماه نوامبر چندین گواهینامه مختلف در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی M42 منتشر شد که باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را تایید می‌کرد. سری گوشی‌های گلکسی M سامسونگ بیشتر به دلیل باتری‌های بزرگ و باظرفیت بالای خود شهره هستند؛ در واقع بیشتر مدل‌های این سری به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز هستند. با این حال گوشی گلکسی M51 از یک باتری با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

به تازگی فهرست‌بندی اتحادیه وای فای نیز این دستگاه را با شماره مدل M426B/DS تایید کرده است. این بار شماره مدل این محصول به‌طور ویژه‌ای نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرده است زیرا سامسونگ پیش از این در عرضه جهانی محصولات ۵G خود همیشه از ترکیب B/DS استفاده کرده است. بنابراین این می‌تواند به معنای ۵G بودن گلکسی M42 باشد. در واقع اگر این موضوع به حقیقت بپیوندد، دستگاه مذکور اولین ورودی ۵G خانواده گلکسی M سامسونگ خواهد بود.

این فهرست‌بندی افزون بر این جزئیات کلیدی خاصی را فاش نمی‌کند. تنها می‌توان نتیجه گرفت که گلکسی M42 از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد و کاربران طبق معمول می‌توانند از اتصال وای فای استفاده کنند. همچنین این فهرست اطمینان می‌دهد که محصول مورد نظر به صورت پیش‌فرض به اجرای اندروید ۱۱ می‌پردازد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.