گلکسی M42 احتمالاً تا پایان ماه جاری میلادی معرفی شود - تکفارس 
گلکسی M42 احتمالاً تا پایان ماه جاری میلادی معرفی شود - تکفارس 

گلکسی M42 احتمالاً تا پایان ماه جاری میلادی معرفی شود

مهدی ملکی
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - 19:16
سامسونگ گلکسی M42

سری گلکسی M به خوبی در هند مورد استقبال کاربران قرار گرفته و گویا سامسونگ به دنبال عرضه محصولی جدید در این خانواده با نام گلکسی M42 است. این دستگاه به لطف استفاده سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد و حتی گزارش شده که تا انتهای ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط:

این اطلاعات به تازگی روی وب‌سایت IANS (Indo-Asian News Service) قرار گرفته است. پیام کوتاه منتشر شده روی این سایت افزون بر اطلاعات مذکور، به قیمت احتمالی این دستگاه نیز اشاره‌ای داشته است. طبق ادعای این پست، قیمت گلکسی M42 بین ۲۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰ روپیه هند و یا به عبارت دیگر ۲۶۵ الی ۳۳۵ دلار خواهد بود.

این میانه‌رده رو به معرفی و عرضه تاکنون با هشتگ #FastestMonster تبلیغ و بازاریابی شده است. تاکنون ما اطلاع یافتیم که این دستگاه دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و چهار دوربین در قسمت پشت با محوریت یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. پشتیبانی از شبکه ۵G با وجود آن که کاربران هندی قادر به استفاده از آن نیستند، یک مزیت دیگر به شمار می‌رود.

سامسونگ گلکسی M42

اولین مشخصات این گوشی هوشمند مدت‌ها پیش و در آبان‌ماه سال گذشته منتشر شد. در آبان‌ماه دستگاهی با شماره مدل Samsung EB-BM425ABY که ظاهراً گلکسی M42 نام خواهد داشت، در ۳C با ظرفیت باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت رویت شد. از نظر فنی، ظرفیت لیست شده در CCC برابر با ۵۸۳۰ میلی‌آمپر ساعت است که احتمالاً کمترین میزان شارژ را شامل می‌شود و ظرفیت کلی این باتری، معادل ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. دستگاهی مشابه با همین مدل در سازمان‌های DEKRA، BIS و استانداردهای هند نیز لیست شده است.

سری گوشی های گلکسی M سامسونگ به دلیل باتری‌های بزرگ و باظرفیت بالای خود شهره هستند – بیشتر مدل‌های این سری به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز هستند. هرچند گوشی گلکسی M51 از یک باتری با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. پیش‌تر در ماه نوامبر میلادی نیز چندین گواهینامه مختلف در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی M42 منتشر شد که باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را تایید می‌کرد.

به تازگی فهرست‌بندی اتحادیه وای فای نیز این دستگاه را با شماره مدل M426B/DS تایید کرده است. این بار شماره مدل این محصول به‌طور ویژه‌ای نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرده است زیرا سامسونگ پیش از این در عرضه جهانی محصولات ۵G خود همیشه از ترکیب B/DS استفاده کرده است. بنابراین این می‌تواند به معنای ۵G بودن گلکسی M42 باشد. در واقع اگر این موضوع به حقیقت بپیوندد، دستگاه مذکور اولین ورودی ۵G خانواده گلکسی M سامسونگ خواهد بود.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید