اولین تصاویر سامسونگ گلکسی تب S7 لایت را مشاهده کنید - تکفارس 
اولین تصاویر سامسونگ گلکسی تب S7 لایت را مشاهده کنید - تکفارس 

اولین تصاویر سامسونگ گلکسی تب S7 لایت را مشاهده کنید

مهدی ملکی
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - 13:59
سامسونگ گلکسی تب S7 لایت

اخیراً تصاویر غیررسمی از تمام زوایای یکی از تبلت‌های جدید سامسونگ به نام گلکسی تب S7 لایت ۵G منتشر شده است. این تبلت از طراحی مشابهی با گلکسی تب S7 برخوردار است و می‌توان گفت که از لحاظ ضخامت، لبه‌ها و حاشیه‌ها، کل یکسانی دارند. این تبلت همچنین دارای قسمتی مغناطیسی برای اتصال قلم استایلوس این شرکت یعنی S پن (S Pen) است.

گلکسی تب S7 لایت ۵G مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G و مجهز به یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی آی‌پی‌اس ال‌سی‌دی (IPS LCD) خواهد بود. گفته می‌شود که یک مدل از این تبلت به رم ۴ گیگابایت مجهز می‌شود. گلکسی تب S7 لایت ۵G احتمالاً در ماه ژوئن در سه رنگ نقره‌ای، بنفش و سبز عرضه خواهد شد. همچنین تصاویر منتشر شده از این تبلت، آن را در رنگ مشکی نشان می‌دهند که شاید مبنی بر عرضه در این رنگ نیز باشد.

مطالب مرتبط:

سامسونگ گلکسی تب S7، طبق برخی گزارشات و ادعاهای همراه با تصویر جدید این خبر که انتظار می‌رود سرانجام در اوایل ماه ژوئن ۲۰۲۱ میلادی با پیکربندی اختیاری ۵G، پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰ و رم ۴ گیگابایت معرفی شود، مدت‌ها پیش درون بررسی‌های بنچ‌مارک مشاهده شد. البته باید اذعان کرده که هنوز هیچ یک از اطلاعات موجود در گزارش‌های غیررسمی به تایید سامسونگ نرسیده‌اند و حتی برخی از منابع احتمال می‌دهند که با تب S8e مواجه باشیم.

سامسونگ گلکسی تب S7 لایت

در ادامه این گزارش‌ها به تدریج منابع بیشتر و بیشتری به این موضوع اشاره می‌کنند که احتمالاً برای رونق بخشیدن به بازار محصولات میان‌رده خود، یک تبلت موسوم به تب S7 لایت را نیز در برنامه داشته باشد.

سامسونگ احتمالاً این تبلت ۱۲.۴ اینچی خود را به روش قدیمی یعنی محدود به نسخه‌های وای فای و سپس ۵G معرفی کند. از طرفی گزارش‌های قدیمی‌تر به احتمال کار روی یک نسخه که فقط از ۴G پشتیبانی می‌کند نیز اشاره کرده بودند؛ بنابراین نه تنها می‌توان هر یک از این شایعات را منطقی دانست بلکه می‌توان انتظار داشت که سامسونگ در یک تصمیم جذاب هر ۳ پیکربندی را در اختیار کاربران قرار دهد.

با این حساب احتمال وجود حداقل دو پیکربندی حافظه نیز چندان دور از ذهن نیست. ممکن است که سامسونگ در طراحی گلکسی تب S7 لایت نگاهی به گذشته داشته باشد و همانند گلکسی تب S6 لایت مدل‌های مجهز به حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت را وارد برنامه خود کند. در حال حاضر اطلاعات منتشر شده و غیررسمی در همین حد هستند و تکلیف تبلت ۱۱ اینچی این سری که شایعات بارها در آن مورد حرف زده‌اند، معلوم نیست.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.