جزئیات جدیدی درباره سامسونگ گلکسی تب S7 لایت فاش شد - تکفارس 
جزئیات جدیدی درباره سامسونگ گلکسی تب S7 لایت فاش شد - تکفارس 

جزئیات جدیدی درباره سامسونگ گلکسی تب S7 لایت فاش شد

مهدی ملکی
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 16:35
سامسونگ گلکسی تب S7

جدای از یک یا نهایتاً دو عدد از تبلت‌های بالارده که سامسونگ در حال آماده‌سازی آن‌ها جهت رقابت با آیپد پروهای اپل است، ظاهراً این غول کره‌ای بخش از تمرکز خود را روی تبلت‌های میان‌رده معطوف کرده است. تبلت‌هایی که در شایعات با نام‌های گلکسی تب S7، گلکسی تب S7 لایت و حتی گلکسی تب S8e شناخته می‌شوند.

سامسونگ گلکسی تب S7 که انتظار می‌رود سرانجام در اوایل ماه ژوئن ۲۰۲۱ میلادی با پیکربندی اختیاری ۵G، پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰ و رم ۴ گیگابایت معرفی شود، هفته گذشته درون بررسی‌های بنچ‌مارک مشاهده شد. البته باید اذعان کرده که هنوز هیچ یک از اطلاعات موجود در گزارش‌های غیررسمی به تایید سامسونگ نرسیده‌اند و حتی برخی از منابع احتمال می‌دهند که با تب S8e مواجه باشیم.

در ادامه این گزارش‌ها به تدریج منابع بیشتر و بیشتری به این موضوع اشاره می‌کنند که احتمالاً برای رونق بخشیدن به بازار محصولات میان‌رده خود، یک تبلت موسوم به تب S7 لایت را نیز در برنامه داشته باشد. اخیراً در همین‌باره اطلاعات جدیدی منتشر شده است که بدون در نظر گرفتن صحت‌شان، در ادامه به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

گویا گلکسی تب S7 لایت حداقل در اروپا با رنگ‌های سیاه، نقره‌ای، صورتی و سبز عرضه شود. رنگ‌های صورتی، آبی و خاکستری هنوز چندان محتمل نیستند ولی باید انتظار هرگونه غافل‌گیری را داشت.

سامسونگ گلکسی تب S7

در ادامه اشاره شده است که سامسونگ احتمالاً این تبلت ۱۲.۴ اینچی خود را به روش قدیمی یعنی محدود به نسخه‌های وای فای و سپس ۵G معرفی کند. از طرفی گزارش‌های قدیمی‌تر به احتمال کار روی یک نسخه که فقط از ۴G پشتیبانی می‌کند نیز اشاره کرده بودند؛ بنابراین نه تنها می‌توان هر یک از این شایعات را منطقی دانست بلکه می‌توان انتظار داشت که سامسونگ در یک تصمیم جذاب هر ۳ پیکربندی را در اختیار کاربران قرار دهد.

با این حساب احتمال وجود حداقل دو پیکربندی حافظه نیز چندان دور از ذهن نیست. ممکن است که سامسونگ در طراحی گلکسی تب S7 لایت نگاهی به گذشته داشته باشد و همانند گلکسی تب S6 لایت مدل‌های مجهز به حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت را وارد برنامه خود کند. در حال حاضر اطلاعات منتشر شده و غیررسمی در همین حد هستند و تکلیف تبلت ۱۱ اینچی این سری که شایعات بارها در آن مورد حرف زده‌اند، معلوم نیست.

شاید هم اتفاق عجیبی رخ دهد و سامسونگ نسخه‌های ۱۲. ۴ و ۱۱ اینچی را به ترتیب با نام‌های گلکسی تب S7 لایت پلاس و گلکسی تب S7 لایت روانه بازار کند. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا سامسونگ از این نام‌گذاری عجیب استفاده خواهد کرد؟ در واقع سامسونگ در سری A و M خود به قدری نام‌های شبیه نزدیک به یکدیگر را به کار برده است که به سختی می‌توان این احتمال را رد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.