تاریخ احتمالی معرفی سامسونگ گلکسی تب S7 و A7 لایت مشخص شد - تکفارس 
تاریخ احتمالی معرفی سامسونگ گلکسی تب S7 و A7 لایت مشخص شد - تکفارس 

تاریخ احتمالی معرفی سامسونگ گلکسی تب S7 و A7 لایت مشخص شد

محمدحسین فرقانی
۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - 18:20
تاریخ احتمالی معرفی سامسونگ گلکسی تب S7 و A7 لایت مشخص شد - تکفارس 

روز گذشته اطلاعات جدیدی در رابطه با دستگاه سامسونگ گلکسی تب S7 لایت منتشر شد.

از آنجایی که سامسونگ تصمیم گرفته تا تب S7 را در دو سری مختلف که در اندازه صفحه و ظرفیت باتری تفاوت دارند منتشر نماید، انتظار می‌رفت شاهد دو دستگاه گلکسی تب S7 لایت (Galaxy Tab S7 Lite) و گلکسی تب S7 پلاس لایت (Galaxy Tab S7+ Lite) باشیم. حال با آخرین اخبار و اطلاعات فاش‌شده، به‌نظر می‌رسد تنها تفاوت عمدهٔ این دو سری، در تنظیمات اتصالشان به اینترنت خواهد بود؛ نه اندازهٔ صفحه‌نمایش.

این بدین معناست که ممکن است شاهد دو سری متفاوت LTE (با شماره مدل SM-T735N) و ۵G (با شماره مدل SM-T736N) برای دستگاه تب S7 لایت خواهیم بود. انتظار می‌رود سامسونگ تا ژوئن امسال (سه ماه دیگر) از دو نسخهٔ گلکسی تب S8e یا تب S7e رونمایی کند.

هم‌چنین به لطف اوان بلس (Evan Blass)، یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌ها در زمینهٔ فاش‌نمودن اطلاعات مربوط به دنیای تکنولوژی، اطلاعات دیگری در رابطه با یکی دیگر از دستگاه‌های موردنظر سامسونگ برای انتشار در ژوئن ۲۰۲۱ به دستمان رسیده و آن هم چیزی نیست جز گلکسی تب A7 لایت.

سامسونگ گلکسی تب A7 لایت

گفته می‌شود این دستگاه از صفحه‌نمایشی ۸٫۴ اینچی برخوردار خواهد بود. گلکسی تب A7 اصلی دارای صفحه‌نمایشی ۱۰٫۴ اینچی بود؛ از این رو انتظار می‌رود در نسخهٔ لایت آن شاهد کاهشی فاحش در اندازهٔ صفحه‌نمایش آن خواهیم بود.

علاوه بر این، گفته می‌شود گلکسی تب A7 لایت از پردازندهٔ MediaTek Helio P22T برخوردار خواهد بود؛ برخلاف گلکسی تب A7 که با پردازندهٔ Snapdragon 662 SoC کار می‌کند. دوربین اصلی این تبلت از قابلیت فلاش برخوردار نخواهد بود و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن نیز، وظیفهٔ قوت‌بخشی به آن را بر عهده خواهد داشت. طبق آخرین گزارشات، سامسونگ قصد دارد در ژوئن ۲۰۲۱ (سه ماه دیگر) از گلکسی تب A7 لایت پرده‌برداری کند.

نسخه‌های جدیدی از تبلت‌های «لایت» هم‌چون گلکسی تب S7 و گلکسی تب A7 که سامسونگ قصد معرفی و عرضهٔ آن‌ها را دارد، با قیمت پایین‌تری موجود خواهند بود. از این رو افرادی که به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا شغل خود را از دست داده‌اند یا وضعیت مالی‌شان کساد شده، می‌توانند از این فرصت برای خرید دستگاه‌هایی با قیمت پایین و کارایی بالا بهره ببرند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید