اطلاعات افشا شده به پیکسل بادز و دوربین نست جدید اشاره دارد - تکفارس 
اطلاعات افشا شده به پیکسل بادز و دوربین نست جدید اشاره دارد - تکفارس 
اطلاعات افشا شده به پیکسل بادز و دوربین نست جدید اشاره دارد - تکفارس 

اطلاعات افشا شده به پیکسل بادز و دوربین نست جدید اشاره دارد

مهدی حلوائی
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - 18:01
پیکسل بادز

پاندمی کرونا باعث شد تا عرضه‌ی بسیاری از گجت‌های هوشمند به تعویق بیفتد و در حالی که ما منتظر انتشار اخبار جدیدی در مورد این محصولات هستیم، روز گذشته اطلاعاتی از دو محصول جدید شرکت گوگل، که احتمالاً دوربین امنیتی نست و پیکسل بادز باشد، افشا شد.

براساس گزارش ۹to5Google، دستگاه استریم بدون سیم جدیدی با شماره مدل G3ALP در یک لیست FCC مشاهده شده است که توضیحات مشابهی با محصولات قبلی شرکت گوگل، مانند نست مینی و کروم‌کست مجهز به گوگل تی‌وی، دارد.

به جز پشتیبانی از وای‌فای و بلوتوث کم مصرف، خبری از ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش و آیدی فیزیکی FCC در قسمت پشتی دستگاه نیست و از این رو، احتمالاً با یک دوربین امنیتی نست طرف هستیم. اوایل امسال، شرکت گوگل از اتمام موجودی دوربین‌های IQ نست و توقف خط تولید این محصولات خبر داده بود و قرار بود که نسل جدیدی از این دوربین‌ها در آینده‌ای نزدیک معرفی شود.

با این حال، نمی‌توان تنها با استناد به لیست FCC از عرضه‌ی این محصولات اطمینان یافت اما به احتمال زیاد، شرکت گوگل در هفته‌های پیش رو از محصولات جدید رونمایی خواهد کرد.

دوربین امنیتی نست

براساس گفته‌های منابع نزدیک، گوگل در نظر دارد تا سری ایربادهای بدون سیم خود را با عرضه‌ی پیکسل بادز A ارتقا دهد. انتظار می‌رود این محصول که جانشین پیکسل بادز خواهد بود، از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با پیکسل بادزهای فعلی نداشته باشد و تنها در دو رنگ سفید و سبز عرضه شود.

پیکسل بادز جدید از کنترل لمسی پشتبانی کرده و همراه محفظه‌ی شارژ بدون سیم عرضه می‌شود. همچنین قسمت نوک این ایرباد قابل تعویض خواهد بود. تنها تفاوت ایربادز جدید با نسخه‌ی قبلی خود، استفاده از حرف A در نام‌گذاری آن است. گوگل قبلاً نیز از این حرف برای نام‌گذاری محصولات میان‌رده و گوشی‌های اقتصادی خود استفاده کرده بود و بر این اساس، انتظار می‌رود که پیکسل بادز جدید، حدود ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. این در حالی است که نسخه‌ی قبلی ایربادز که در سال گذشته عرضه شده بود، ۱۸۰ دلار قیمت داشت.

متاسفانه به جز لیست FCC که تاریخ عرضه‌ی پیکسل بادز A را بهار و تابستان سال جاری معرفی کرده است، هنوز اطلاعات رسمی از زمان عرضه‌ و قیمت این محصولات در دسترس نیست.

منبع: Gizmodo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید