ساعت‌های سری G-SHOCK کاسیو از گوگل ور او اس استفاده می‌کنند - تکفارس 
ساعت‌های سری G-SHOCK کاسیو از گوگل ور او اس استفاده می‌کنند - تکفارس 
ساعت‌های سری G-SHOCK کاسیو از گوگل ور او اس استفاده می‌کنند - تکفارس 

ساعت‌های سری G-SHOCK کاسیو از گوگل ور او اس استفاده می‌کنند

مهدی حلوائی
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - 16:01
ساعت هوشمند کاسیو

محصول جدیدی از سری ساعت‌های هوشمند کاسیو G-SHOCK ‌به بازار عرضه خواهد شد که از سیستم‌عامل گوگل ور او اس (Wear OS) استفاده خواهد کرد. این سیستم‌عامل در بسیاری از ساعت‌های هوشمند شرکت‌های مختلف استفاده شده است.

این ساعت هوشمند که به تازگی رونمایی شده و عضوی از سری G-SQUAD پرو محسوب می‌شود، GSW-H1000 نام دارد و به ویژگی‌های مختلفی مجهز شده است تا با استفاده از فعالیت‌های روزانه و بررسی آن‌ها، کاربران بتوانند به آمادگی جسمانی برسند.

از آن‌جایی که این ساعت، یکی از گجت‌های پوشیدنی G-SHOCK به حساب می‌آید، در برابر ضربه و آب (تا عمق ۲۰۰ متر) مقاوم بوده و به‌طور کلی مقاومت بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به حسگر ضربان قلب، قطب‌نما، حسگر فشار هوا و ارتفاع، شتاب‌سنج، ژیرومتر و جی پی اس داخلی اشاره کرد.

ساعت هوشمند کاسیو

ساعت‌ هوشمند کاسیو از نمایشگر تک‌رنگ (مونوکروم) و ال سی دی همیشه روشن برای نمایش زمان استفاده کرده و برای نشان دادن نقشه‌های پرجزئیات از ال سی دی رنگی بهره می‌برد. این نمایشگر دوگانه به کاربران اجازه می‌دهد تا با توجه به شرایط، بهترین تجربه را داشته باشند.

بدنه این ساعت از جنس تیتانیوم بوده که در برابر فرسایش بسیار مقاوم است. همچنین این ساعت به یک دکمه‌ی استارت آلومینیومی مجهز شده و در ساخت بند و روکش آن از طراحی شش ضلعی استفاده شده که باعث افزایش مقاومت آن می‌شود.

‌متاسفانه هنوز اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه‌ی این محصول منتشر نشده است اما شرکت کاسیو اعلام کرده که این ساعت در سه مدل مختلف با نام‌های GSW-H1000-1 ،GSW-H1000-1A و GSW-H1000-1A4 عرضه خواهد شد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید