دیسپلی میت به نمایشگر وان پلاس ۹ پرو نمره ای پلاس را داد - تکفارس 
دیسپلی میت به نمایشگر وان پلاس ۹ پرو نمره ای پلاس را داد - تکفارس 
دیسپلی میت به نمایشگر وان پلاس ۹ پرو نمره ای پلاس را داد - تکفارس 

دیسپلی میت به نمایشگر وان پلاس ۹ پرو نمره ای پلاس را داد

حامد شهرزاد
۵ فروردین ۱۴۰۰ - 09:34
دیسپلی میت به نمایشگر وان پلاس ۹ پرو نمره ای پلاس را داد - تکفارس 

دیسپلی میت بررسی اولیه نمایشگر ال تی پی او امولد گوشی هوشمند وان پلاس ۹ پرو را انجام داد و امتیاز عالی‌ای پلاس را به این تلفن همراه داد. وان پلاس نیز در سیستم بازاریابی خود تا اعلام رسمی این تلفن همراه در دیروز، از این امتیاز برای تبلیغ گوشی هوشمند خود استفاده می‌کرد. چگونه وان پلاس ۹ پرو امتیاز‌ای پلاس را به دست آورد؟ این وب سایت ۱۳ موارد مختلف عملکرد صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند را تنظیم و یا مطابقت داده است و نتایج ۵ مورد از نظر بصری بسیار کامل و غیر قابل تشخیص از واقعیت است.

حالت طبیعی نمایشگر می‌تواند به طور خودکار طیف رنگی مناسب برای محتوا را انتخاب کند (اس آر جی بی، دی سی آی پی ۳ یا سایر طیف‌های استاندارد و غیر استاندارد). اگر رنگ‌های زنده را ترجیح می‌دهید، حالت پیشرفته امولد واید گموت ۱۳۹ درصد اس آر جی بی‌ و ۱۱۰ درصد دی سی آی پی ۳ را پوشش می‌دهد. وان پلاس ۹ پرو نزدیک به گسترده‌ترین گستره رنگی است که تاکنون توسط دیسپلی میت اندازه‌گیری شده است.

این نمایشگر همچنین دارای امتیازات بالایی در مورد دقت کنتراست و دقت مقیاس شدت است. همچنین روشن‌تر و واضح‌تر از صفحه نمایش ۸ پرو با حالت‌های مختلف است و همچنین روشنایی یا دقت رنگ را در اولویت قرار می‌دهد. حالت پیشرفته امولد در حفظ طیف رنگ در روشنایی روشن در محیط داخلی و خارجی بهتر اثبات شد.

استفاده از نمایشگر اولد مزایای بسیار زیادی را برای وان پلاس ۹ پرو به ارمغان آورده است

وان پلاس

دیسپلی میت در مورد فناوری به کار رفته در این نمایشگر گفته است:

ال سی دی ها برای نمایش محتوا در تبلت‌ها و تلویزیون‌ها یک فناوری پیشرفته و با عملکرد بالا هستند، اما برای گوشی‌های هوشمند کوچک، نمایشگر‌های اولد مزایای عمده‌ای نسبت به ال سی دی ها دارند از جمله: بسیار نازک‌تر، بسیار سبک‌تر، بدون نیاز به قطر زیاد، با لبه بدون حاشیه. با طراحی تمام صفحه و بدون لبه می‌توان آن‌ها را انعطاف پذیر و به صفحه‌های خمیده تبدیل کرد، به علاوه دارای زمان پاسخ بسیار سریع، زاویه دید بهتر و حالت‌های نمایش همیشه روشن را فراهم می‌کنند.

زمان پاسخ بسیار سریع نمایشگر‌های اولد، نرخ جدید تازه‌سازی صفحه نمایشگر بالاتر از ۱۲۰ هرتز را امکان پذیر می‌کند، که باعث بهبود پیمایش تصویر و فیلم‌ها، به علاوه عملکرد حرکت و بازی در برنامه‌ها می‌شود.

بسیاری از مزایای عملکرد اولد از این واقعیت ناشی می‌شود که تک زیر پیکسل‌های موجود در یک صفحه نمایش اولد به طور مستقل از طریق برق مستقیم تولید می‌شوند تا نور را منتشر کنند، بنابراین فقط زیر پیکسل‌های تصویر فعال بر اساس سطح روشنایی فردی خود نیرو می‌گیرند. اولد همچنین می‌تواند دقت رنگ، دقت کنتراست تصویر و یکنواختی صفحه را بهتر ارائه دهد زیرا بی‌نظمی‌ها و تغییرات در نور پس زمینه ال سی دی بی‌نظمی‌ها و تغییرات رنگ و روشنایی را در صفحه نمایش نشان می‌دهد.

اولد به دلیل توانایی‌های بسیار متنوع مدیریت برق، نه تنها برای اکثر محتوای تصویر از ال سی دی بهره وری بالاتری نسبت به ال سی دی دارد بلکه هم اکنون حداکثر روشنایی بسیار بالاتری نسبت به ال سی دی دارد زیرا حداکثر توان را فقط به پیکسل‌های فرعی که ارائه می‌دهند می‌توان به چشم مخاطب تحویل داد. برای تولید تصویر تماماً سفید به تکنولوژی‌های خاصی نیاز است. با این حال، برای اکثر محتوای صفحه سفید، ال سی دی ها هنوز کمی روشن‌تر و با مصرف انرژی بهتر هستند.

نمایشگر‌های اولد اکنون مزایای عملکرد فوق العاده‌ای نسبت به ال سی دی ها دارند، بنابراین گوشی‌های هوشمند سطح بالا و پرچمدار برای رقابت در سطح پیشرفته‌ترین عملکرد به نمایشگر‌های اولد احتیاج دارند و از اولد به عنوان فناوری برتر نمایشگر برای گوشی‌های برتر رده بالا قابل پیش بینی هستند. آینده طی ۳ تا ۵ سال آینده. با پیشرفت مستمر در عملکرد سخت‌افزار اولد، کیفیت تصویر و دقت دقت، به چالش کشیدن اولد برای فناوری‌های جدید نمایش بسیار دشوارتر خواهد بود.

حداکثر روشنایی نمایشگر وان پلاس ۹ پرو بسیار زیاد است

وان پلاس

وقتی صحبت از نور در فضای باز می‌شود، وان پلاس ۹ پرو تنها ۴. ۴ درصد بازتاب نمایشگر دارد، که یکی از بهترین مواردی است که توسط دیسپلی میت اندازه‌گیری شده است. این نمایشگر با خاموش بودن روشنایی خودکار یکی از درخشان‌ترین نمایشگر‌های آزمایش شده بود و حالت روشنایی بالا باعث چشمگیر شدن ۱۶۵۵ نیت شد.

برای جزئیات بیشتر می‌توانید گزارش کامل را در سایت دیسپلی میت مطالعه کنید. جالب اینجاست که دیسپلی میت با این مسئله روبرو نشد که صفحه نمایش نتواند در حالت اچ دی آر رنگ سیاه کامل را نشان دهد که در بررسی سایت‌های خبری مختلف به دست آمده است. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که دیسپلی میت مدولاسیون عرض پالس را در ۴۸۰ هرتز تشخیص داده است.

این‌ها تنها چند مورد از ۹ نکته برجسته عملکرد صفحه نمایش وان پلاس ۹ پرو است که در زیر نوشته شده است:

  • دقت رنگ مطلق بسیار بالا (۰. ۸ جی ان سی دی ) که از واقعیت قابل تشخیص نیست.
  • دقت کنتراست تصویر بسیار بالا و دقت مقیاس شدت که از واقعیت قابل تشخیص نیست.
  • حالت روشنایی بالا (حداکثر تا ۱، ۶۵۵ نیت) در نور زیاد محیط، که ۱۵ درصد بیشتر از وان پلاس ۸ پرو است.
  • مقیاس‌های حداکثر میزان روشنایی، دقت رنگ، دقت کنتراست و شدت مستقل از سطح تصویر متوسط روی صفحه نمایش ای پی ال.
  • تغییرات کوچک در روشنایی و رنگ با زاویه دید، از جمله سفید، که رایج‌ترین رنگ پس زمینه است.
  • وان پلاس ۹ پرو ۱۳ رکورد عملکرد صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند را تنظیم یا مطابقت می‌دهد و بالاترین درجه نمایش پلاس پلاس در دیسپلی میت را کسب می‌کند.

وان پلاس ۹ پرو دارای یک صفحه نمایش بسیار عالی و دارای کلاس بالای جهانی با کیفیت فوق العاده و نزدیک به واقعیت و دقت و عملکرد عالی کالیبراسیون است که از واقعیت کاملاً قابل تشخیص نیست. بر اساس آزمایشات و اندازه‌گیری‌های آزمایشگاهی ما، وان پلاس ۹ پرو یک جایزه دیسپلی میت بهترین نمایشگر گوشی هوشمند را دریافت می‌کند که دارای بالاترین درجه عملکرد دیسپلی میت از ای پلاس و تنظیم یا مطابقت با ۱۳ رکورد عملکرد صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند است، از جمله ۵ رکوردی که واقعیت قابل تشخیص نیستند. در نتیجه، وان پلاس ۹ پرو به انتخاب بسیار خوبی در بین بهترین نمایشگر‌های گوشی‌های هوشمند می‌پیوندد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید