گوشی iQOO نئو ۵ از نرخ شارژ ۶۶ وات پشتیبانی می کند - تکفارس 
گوشی iQOO نئو ۵ از نرخ شارژ ۶۶ وات پشتیبانی می کند - تکفارس 
گوشی iQOO نئو ۵ از نرخ شارژ ۶۶ وات پشتیبانی می کند - تکفارس 

گوشی iQOO نئو ۵ از نرخ شارژ ۶۶ وات پشتیبانی می کند

مهدی ملکی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - 16:40
نئو ۵ iQOO ویوو

گوشی هوشمند iQOO نئو ۵ سرانجام در تاریخ ۲۶ اسفند به صورت رسمی معرفی خواهد شد و شایعات اشاره کرده‌ بودند که این دستگاه از نرخ شارژ سریع ۸۸ وات استفاده خواهد کرد. با این حال گواهینامه ۳C جدید این گوشی هوشمند مشخص کرد که این موضوع صحت ندارد و کاربران به نرخ شارژی فراتر از ۶۶ وات دست نخواهند یافت. شرکت iQOO امروز به صورت رسمی روی حساب خود در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) تایید کرد که نئو ۵ از شارژ مستقیم ۶۶ وات بهره خواهد برد.

بیانیه شرکت مذکور علاوه بر این، مشخص می‌کند که نئو ۵ به یک باتری ۴۴۴۰ میلی‌آمپر ساعت Dual-Cell مجهز خواهد بود که تنها در ۱۰ دقیقه حدود ۵۰ درصد شارژ می‌شود. از طرفی این باتری طی ۳۰ دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد شد و این موضوع به لطف نرخ شارژ ۶۶ واتی آن رخ خواهد داد. در نهایت گفتنی است که شارژر این دستگاه از شارژ معکوس ۴۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که لپ‌تاپ و دوربین‌های خود را هم شارژ کنید.

نئو ۵ iQOO ویوو

شرکت ویوو جدای از این موارد، مشخصات دیگر نئو ۵ را اعلام نکرده است. با این حال قبلاً تایید شده بود که در طراحی این محصول از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ شرکت کوالکام استفاده خواهد شد و کاربران به یک حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 دسترسی خواهند داشت.

نئو ۵ به ۱۲ گیگابایت رم نیز مجهز خواهد بود که ظاهراً به لطف فناوری Memory Fusion، مانند یک رم ۱۵ گیگابایتی عمل خواهد کرد. با توجه به این که در هفته‌های آتی نهایتاً این دستگاه به صورت رسمی رونمایی خواهد شد، احتمال انتشار هرگونه گزارش رسمی و غیررسمی درباره دیگر مشخصات این گوشی هوشمند بسیار بالاست. برای دسترسی به اخبار آن، وب‌سایت تکفارس را دنبال کنید.

نئو ۵ iQOO ویوو

iQOO که از برندهای فرعی ویوو به حساب می‌آید، پیش‌تر در حساب رسمی خود بیان کرده بود که یک کنفرانس مطبوعاتی را در روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند (۱۶ مارس) برگزار خواهد کرد. در این کنفرانس مطبوعاتی، گوشی هوشمند iQOO نئو ۵ به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. شما می‌توانید جزئیات کامل این خبر را در این لینک دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید